GRUDZIEŃ DOBRYCH MYŚLI

Kiedy sklepy zmieniają dekorację witryn na bombeczki i światełka, kiedy na ulicach zaczynają montować iluminacje, kiedy w telewizji w każdym bloku reklamowym pojawia się Mikołaj i choinka, a w radiu George Michael w końcu może wyśpiewać swój przebój o ostatnich świętach, poganiany przez Mariah Carey, która nie może doczekać się, by zdradzić nam, co chce dostać na święta w tym roku (jakby była to dla kogoś niespodzianka), to... znak, że mamy to! Przyszedł grudzień ☺ Świąteczne ozdoby, zapach cynamonu, ciepła herbata, przytulny klimat... Ja proponuję ten klimat stworzyć zwłaszcza w sercu i głowie, tworząc dla samego siebie grudzień dobrych myśli. 


Zawsze witałam grudzień z radością, uzbrojona w dekoracje i doby humor. Teraz też nie brakuje mi jednego ani drugiego, ale za to brakuje czasu. Ostatnie dni, tygodnie są dla mnie wyczerpujące i stresujące, mam sporo nerwowych sytuacji i pracy, a przez to w wolnym czasie potrzebuję paradoksalnie jeszcze więcej energii, by móc się wyluzować, przestać myśleć, po prostu odpocząć. 

I w tegoroczny grudzień wchodzę właśnie w takich niełatwych warunkach. Dlatego pomimo wszystkich stresów bardzo mi zależy na tym, by stworzyć sobie komfortową przestrzeń i wycisnąć z tego miesiąca, ile się da, bo lubię jego atmosferę i chcę się nią sycić. Może więc nie jest wszystko idealnie od linijki, ale powoli wprowadzam grudniowe umilacze i mam nadzieję, że moja głowa pozwoli mi się nimi cieszyć

Przeczytaj również: Propozycje grudniowych umilaczy

A dla tej mojej głowy mam zadanie - grudzień dobrych myśli! 


Niech to będzie czas, gdzie z życzliwością spojrzę na siebie w lustrze, będę mówić sobie codziennie coś pozytywnego, a za to nie będę siebie krytykować. Niech to będzie czas, gdzie wsłucham się w swoje potrzeby i na przekór wszystkiemu będę szukać chwil spokoju. Niech to będzie czas wypełniony pozytywnym spojrzeniem na świat i odsuwaniem negatywnych bodźców. Bardzo chcę cieszyć się jak dziecko, poprzeżywać, naładować się pozytywną energią. Mamy końcówkę roku i tego właśnie potrzebuję, by zakończyć go komfortowo i jednocześnie nabrać wiatru w żagle na nowe wyzwania. 

Daję się więc porwać grudniowej atmosferze i niech się dzieją dobre rzeczy - tego życzę sobie i Wam ❤️



Komentarze

  1. Żyzcliwość niech się rozgaszcza ...

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę Ci spełnienia swoich marzeń I zamierzeń. Po burzy zawsze wychodzi słońce...

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj tak! Niech się dzieją piękne rzeczy. Najpierw w grudniu, a potem przez cały kolejny rok!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne są te świąteczne dekoracje. Naprawdę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Tego typu dekoracje naprawdę napawają optymizmem.

    OdpowiedzUsuń
  6. Święta lubię, końcówkę roku lubię, ale nie lubię kiedy za wcześnie zaczynają się te wszystkie reklamy kup, kup, kup, nie czuję wtedy świat...
    Wszystkiego najlepszego i dobrego jak najwięcej Ci życzę... :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie tylko grudzień, ale też wszystkie miesiące powinny być dniami dobrych myśli.

    OdpowiedzUsuń
  8. Grudzień dobrych myśli- podoba mi się to! Uwielbiam ten czas w roku, ten świąteczny nastrój wszędzie dookoła.

    OdpowiedzUsuń
  9. Grudzień dobrych myśli- podoba mi się to! Uwielbiam ten czas w roku, ten świąteczny nastrój wszędzie dookoła.

    OdpowiedzUsuń
  10. Grudzień dobrych myśli- podoba mi się to! Uwielbiam ten czas w roku, ten świąteczny nastrój wszędzie dookoła.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniałe przesłanie, postaram się wdrożyć to w swoje życie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam dekoracje, jednak w tym roku jakoś straciłam do tego zapał. Będą na święta sama oddalona od rodziny 900 km :( Przez pracę niestety nie uda mi się być z najbliższymi :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Grudzień uwielbiam. To jeden z moich ulubionych miesięcy. Wiadomo, chodzi o święta. 😊 Jednak tegoroczny grudzień jest dla mnie tak napięty i pracowity, że tylko marzę o chwili dla siebie. Mam jednak nadzieję, że oczyszcze swój umysł i będzie to mimo wszystko przyjemny czas.

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam nadzieje, ze mimo stresu i natloku mysli znajdziesz chwile na odpoczynek. Jest on ogromnie wazny, nie da sie jechac na rozladowanych akumulatorach... Ja staram sie byc pozytywna, ale pogoda wplywa na mnie... leniwie :( NIC mi sie nie chce. Haha!
    Oby do Swiat, Sylwestra i oby do wiosny :)
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. O tak, podpisuję się pod tym. W tym magicznym czasie, gdzie wiele rzeczy przychodzi nam łatwiej, mam nadzieję, że moc pozytywnego myślenia nas nie opuści. Życzę Ci, by ten grudzień był pełen miłych wrażeń.

    OdpowiedzUsuń
  16. Życzę Ci spełnienia swoich marzeń I zamierzeń

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja ostatnio też staram się otaczać dobrymi myślami, dobrymi ludźmi i pozytywnymi doświadczeniami.Nie zawsze się udaje, ale próbować warto :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dekoracje potrafią stworzyć niesamowity klimat. Ważne też, żeby otaczać się dobrymi ludźmi i ukierunkować swoje myśli w bardziej pozytywnym kierunku - to zmienia nasze nastawienie. :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Witam Cię na moim blogu! Będzie mi niezmiernie miło, jeśli zostawisz ślad po sobie w postaci komentarza.

instagram @pisanezusmiechem