RELACJA Z SEE BLOGGERS 2022 - CZĘŚĆ 1

W weekend 11-12 czerwca Łódź stała się centrum internetowego polskiego świata, a to za sprawą kolejnej edycji festiwalu See Bloggers. Jest to największe w naszym kraju wydarzenie dla twórców internetowych - wielkie święto ludzi z pasją, przepełnione inspirującymi wykładami, ciekawymi warsztatami, przydatną wiedzą i przede wszystkim fantastyczną energią. W tym roku See Bloggers wróciło po okresie pandemii - ostatnia edycja odbyła się w 2019 roku, kiedy mój blog był wyłącznie w sferze marzeń, choć już wtedy znałam ten festiwal z sieci. Obecnie z wysłaniem swojego zgłoszenia czekałam do ostatniej chwili, bo miałam obawy, czy odnajdę się w takim formacie imprezy... Na szczęście odważyłam się zgłosić moje Pisane z uśmiechem, zostałam przyjęta i dzisiaj kompletnie nie żałuję! A dlaczego - o tym postaram się Wam opowiedzieć w swojej relacji. Podzieliłam ją na części, bo zebrałam naprawdę sporo materiału. Nie przedłużając, lecimy z tematem - zapraszam na dzień pierwszy See Bloggers! Zobaczcie, kogo udało mi się spotkać!


Gwoli ścisłości - pierwsze atrakcje w ramach See Bloggers miały miejsce już w piątek 10 czerwca, kiedy organizatorzy przygotowali dla nas zwiedzanie łódzkiego zoo. O tym jednak odpowiem w osobnym wpisie, by zbytnio nie przedłużać tego - i tak sporo przed Wami! 

W sobotę rano stawiłam się w EC1 - łódzkim centrum kultury, nauki i techniki, czyli ogromnym kompleksie powstałym w budynkach byłej elektrociepłowni.



 

Selfie z plakietką uczestnika - Pisane z uśmiechem na See Bloggers!

Największym problemem na See Bloggers jest to, że... nie można być w kilku miejscach w tym samym czasie! Zdecydowanie przydałby się zmieniacz czasu Hermiony 😀 W trakcie wydarzenia zorganizowano wiele warsztatów, panelów dyskusyjnych, wywiadów, i to wszystko o rozmaitej tematyce, choć oscylującej wokół działalności w sieci.  Zajęcia odbywały się na scenie głównej, scenie twórców, strefie marketingu i biznesu czy w strefie instagrama. Trzeba więc było wybierać, co nas najbardziej interesuje. Dodatkowo przez cały czas czynne były stosika na strefie wystawców, gdzie czekały na nas różne aktywności. I to od tej strefy zacznę relację, a później zapraszam Was na warsztaty i prelekcje, w których wzięłam udział.

 


STREFA WYSTAWCÓW

 

Wśród marek, które można było spotkać w strefie wystawców, znalazła się marka odzieżowa Roselle, tworząca przepiękne ubrania z klasą - możecie je dokładnie podejrzeć tutaj. Moda Roselle związana jest często z francuskim klimatem, i taki właśnie paryski vibe było czuć na stoisku marki. Zobaczcie na te urocze detale!

 
 


Na stoisku Roselle miałam też szczęście i przyjemność spotkać założycielkę firmy, a jednocześnie organizatorkę całego festiwalu See Bloggers - Annę Zając z bloga FASHIONABLE. Pisałam już o tym na moim Instagramie - jeśli jeszcze mnie tam nie śledzicie, zachęcam do nadrobienia!


 


Bardzo kolorową strefą była przestrzeń marki Babaco, słynącej z gadżetów na telefony, kubków, breloczków z motywami postaci z bajek i filmów i wielu innych - zobaczycie wszystko tutaj. Ich stoisko na See Bloggers zdecydowanie się wyróżniało, niczym wyjęte z baśni. Dużo różu, dużo pasteli, dużo kwiatów, wszyscy chętnie robili sobie zdjęcia w różanej budce telefonicznej.
 


 
 
Z kolei stacja TVN przygotowała wybieg rodem z Top Model, na którym można było się powygłupiać i zrobić pamiątkową fotkę. Zupełnie przypadkiem zgrałam się ciuchowo idealnie z Joanną Krupą 😀 W strefie TVN była też mocno oblegana fotobudka. 


Nie zabrakło również czegoś dla miłośników kosmetyków...




... oraz fanów motoryzacji.



Zatrzymałam się także w strefie marki Bunny & Cloud, która tworzy śliczne produkty dla maluszków. Te kocyki, otulacze, poduszeczki - genialne, miłe w dotyku! Myślę, że to świetny pomysł na prezent dla noworodka. Zainteresowanych zapraszam na stronę internetową marki: tutaj.


Na stoisku marki udało mi się też zamienić kilka słów z jej właścicielką, czyli Moniką Mrozowską. Na pewno znacie Monikę - mój rocznik wychował się przecież na "Rodzinie zastępczej" 😁Oczywiście od tego czasu wiele się w zawodowym życiu Moniki zmieniło, a Bunny & Cloud to właśnie jej nowe, biznesowe dziecko. Gratuluję i życzę powodzenia w prowadzeniu marki! 

Z Moniką Mrozowską

Stref było jeszcze kilka - naprawdę różnorodnych! A do tego wszystkiego coś na ugaszenie pragnienia, czyli stoisko z pyszną lemoniadą i dwa stoiska kawowe: znakomita kawa Illy oraz różne rodzaje kawy przygotowane przez stację TVN.
 



TERAZ CZAS NA KONKRETY, CZYLI PRELEKCJE, W JAKICH WZIĘŁAM UDZIAŁ!


WARSZTATY Z TWORZENIA ROLEK 


Przygotowane przez markę Apart i poprowadzone przez Natalię Sisik. Dla mnie instagramowe rolki (reelsy) są - a raczej były - czarną magią. Dzięki tym warsztatom poczułam się lepiej zaznajomiona z tematem. Co prawda myślę, że więcej wyniosły z nich osoby, które już z tworzeniem reelsów mają doświadczenie, ale ja jako świeżak poczułam się zachęcona, by też próbować. Więc kto wie, może niedługo jakaś roleczka wleci? ☺



WARSZTATY Z GABRIELĄ GARGAŚ


Zajęcia przygotowane przez Wydawnictwo Harde i poprowadzone przez jedną z najpopularniejszych autorek powieści obyczajowych, Gabrielę Gargaś. Znam twórczość autorki i bardzo miło było spotkać ją na żywo. Pani Gabrysia podzieliła się z nami swoim doświadczeniem na temat "Jak się pisarz kręci w sieci?", zdradziła też sporo ciekawostek odnośnie kulis tworzenia jej książek. A dodatkowym smaczkiem było przedpremierowe ujawnienie okładki nowej książki Gabrieli! Nadciąga "Kancelaria", z przyjemnością zatopię się w lekturze. 

To było bardzo sympatyczne spotkanie pasjonatów czytelnictwa. Na koniec można było zrobić sobie wspólne zdjęcie, autorka rozdawała też podpisy.

Z Gabrielą Gargaś




PANEL DYSKUSYJNY Z JOANNĄ PRZETAKIEWICZ, MAGDĄ MOŁEK I ANETĄ WRONĄ 

 

Na ten panel również mocno czekałam, gdyż jego tematyka - "Pieniądze szczęście dają" - bardzo mnie zaintrygowała. Pod tym hasłem założona przez Joannę Przetakiewicz Era Nowych Kobiet prowadzi akcję społeczną, skupioną na tematyce finansów: zarządzania nimi, obalania mitów, przemocy ekonomicznej, bezpieczeństwa materialnego (po wszelkie szczegóły odnośnie całej akcji odsyłam na stronę Ery Nowych Kobiet - tutaj). I właśnie tych zagadnień dotyczył wykład, jakiego miałam przyjemność wysłuchać. 


Rozmowa pań mocno dała mi do myślenia. W pierwszym odruchu na słowa, że pieniądze dają szczęście, chciałoby się zaprzeczyć, prawda? Przecież od lat powtarza się dookoła, że pieniądze szczęścia nie dają. Panie Joanna, Magda i Aneta zwróciły jednak uwagę, że takie stwierdzenie jest mocno przestarzałe i najzwyczajniej w świecie źle pojmowane. Chodzi bowiem o to, że pieniądze same w sobie owszem nie są szczęściem, natomiast są środkiem, który może przynieść szczęście. Utkwiły mi w pamięci słowa Pani Magdy Mołek: "faktorów szczęścia jest w bród, a pieniądze są tutaj energią i narzędziem". I tutaj dla zobrazowania padł przykład Igi Świątek, której tata jeszcze kilka lat temu martwił się, bo Iga miała talent, ciężką pracę, ale nie mieli potrzebnych pieniędzy. Udało się je zdobyć i wszyscy wiemy, gdzie dziś jest ta tenisistka i ile szczęścia przyniosła jej niedawna wygrana - jej samej, jej bliskim, ale i nam wszystkim. Prosty, wymowny przykład.

Poprowadzony przez panie panel dyskusyjny był więc naprawdę interesujący. Pani Joanna w ramach prowadzonej akcji napisała również książkę "Pieniądze szczęście dają", którą udało mi się otrzymać wraz z dedykacją. Przede mną zatem ciekawa lektura, chętnie będę zgłębiać temat i na pewno podzielę się z Wami wrażeniami i refleksjami.

Póki co jestem szczęśliwa, że mogłam poznać na żywo tak inspirujące kobiety!
 
Z Joanną Przetakiewicz i Anetą Wroną

Z Joanną Przetakiewicz

Z Magdą Mołek


DOMÓWKA U DOWBORÓW

 

Oprócz poważnych tematów, na See Bloggers nie mogło też zabraknąć rozrywki. Kto zna format Domówki u Dowborów, ten wie, że to wręcz synonim dobrego humoru! Świetną rozrywkę zapewnili organizatorzy domówki - tym razem pierwszy raz na żywo! - czyli Joanna Koroniewska i Maciej Dowbor, a także ich goście: Paulina Krupińska, Klaudia Halejcio i Michał Koterski. 


Uśmiałam się solidnie! Wszystkie osoby na scenie były niesamowicie swobodne i wesołe, i taka atmosfera przeniosła się później również pod scenę, gdzie była szansa zrobić sobie pamiątkowe fotki. Uśmiech nie schodził z twarzy, naprawdę!


Z Joanną Koroniewską i Maciejem Dowborem

Z Pauliną Krupińską

Z Klaudią Halejcio


WYWIAD Z MARTYNĄ WOJCIECHOWSKĄ

 

Na koniec sobotnich wykładów czekała nas prawdziwa perełka. Spotkanie z bardzo pozytywną, empatyczną, kreatywną, silną osobowością - Martyną Wojciechowską. Czekałam na tę rozmowę i się nie zawiodłam, to było absolutnie PIĘKNE przeżycie! Od Martyny bije bardzo dobra energia, a na żywo jest to jeszcze bardziej podkręcone i daje dużego kopa do działania. Power, siła, energia, ogień, moc, sztos - zwał jak zwał, ale efekt niesamowity ❤ 


Podzieliłam się już z Wami moją radością z tego spotkania na Instagramie i Facebooku, gdzie posypało się wiele komentarzy, że również tak odbieracie Martynę. 
 
Jestem wdzięczna i szczęśliwa za to doświadczenie i wierzę, że wzbogaci mnie w moim "dalej" - w dalszej drodze, dalszych działaniach.





Jak widzicie, to był bardzo intensywny dzień! Na pewno długo go nie zapomnę i na pewno wiele z niego wyniosłam. Podsumuję to jeszcze w kolejnych wpisach, na które już teraz serdecznie Was zapraszam - mam jeszcze sporo do pokazania i przekazania! Mam jednak nadzieję, że już teraz czujecie, że to był dla mnie wyjątkowy czas, wyjątkowe wydarzenie i radość, która uskrzydla ❤


Komentarze

  1. Cudownie!!! Zazdroszczę, ale tak całkiem zdrowo zazdroszczę mile i produktywnie spędzonego czasu. Czekam na roleczkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czas spędzony na różnych wydarzeniach zazwyczaj jest super.

      Usuń
  2. W jednym roku byłam gdy odbywało się jeszcze w Gdyni. Teraz też na pewno było inspirująco.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja z kolei nadal jestem zdania, że od dobrobytu niektórym się zmieniają priorytety 😀

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawie na pewno było, i jak widać sporo celebrytów na żywo :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Spotkania z innymi blogerami zawsze są bardzo inspirujące.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem, sama jakiś czas temu brałam udział w spotkanich takich, gdzie odbywał się event (ciut inny) niż ten z innymi blogerami.

      Usuń
  6. Jeju jak ja żałuję że nie zgłosiłam się do tej edycji....tyle ciekawych ludzi, warsztatów....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam śledzić stronę wydarzenia w przyszłym roku i odważyć się zgłosić!

      Usuń
  7. Wow! Kobieto! Ale ty jesteś odważna! Cudownie ze się zgłosiłaś! Widzisz ile ciekawych osób poznałaś osobiście? Naprawdę zazdroszczę! Życzę Ci więcej tak produktywnych i miłych spędzonych dni kochana❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję! ❤️ Ja też się cieszę, że się odważyłam. To bardzo fajne doświadczenie 🙂

      Usuń
  8. Niesamowite wydarzenie, zaluje,ze mnie ominęło,ale nastepnym razem juz bede ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno warto w nim uczestniczyć.

      Usuń
  9. Widzę, że to wydarzenie należy do mega udanych, wiele atrakcji i poznanych nowych osób.

    OdpowiedzUsuń
  10. Super, gratulacje! Ja nawet nie aplikowałam, bo w tym roku mam inne plany, ale może za rok spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Poznanie inspirujących kobiet na żywo zawsze jest super.

    OdpowiedzUsuń
  12. Niektóre stoiska naprawdę ciekawe i dopracowane. Fajne warsztaty wybrałaś - czekam więc na kreatywne rolki ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pewnie intensywnie było, jk zwykle na takich spotkaniach, nie wiadomo, gdzie najpierw iść i kogo poznać :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Na See Bloggers nigdy nie dotarłam (miałam okazję być za to dwukrotnie na Influencer Live), ale po tych zdjęciach bardzo nabrałam ochoty, by tam zawitać! Zdjęcia sprawiają wrażenie, jakby było tam naprawdę ładnie. Jeżeli za rok zorganizują to wydarzenie, muszę się na nie wybrać!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo mi miło, że tak podziałał na Ciebie mój wpis! Może za rok uda nam się spotkać na festiwalu ;)

      Usuń
  15. Bardzo ciekawe wydarzenie - aż się dziwię, że wcześniej o nim nie słyszałam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Fantastyczne wydarzenie. Może kiedyś uda mi się w uczestniczyć w zjeździe blogerów. Miałam kiedyś przyjemność uczestniczyć w podobnej imprezie. Do dziś ciepło to wspominam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Także miałam okazję być w tym roku na See Bloggers i największe wrażenie zrobiła na mnie Martyna Wojciechowska - naprawdę wspaniała osoba!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! W pełni podzielam Twoje odczucia! Cieszę się, że fajnie spędziłaś czas na See

      Usuń
  18. To był mój pierwszy rok bez SeeBloggers, niestety z przyczyn zdrowotnych nie moglam w nim uczestniczyć, oglądałam za to transmisje na stories i fb SB :) Super są imprezy gdzie fajne spotkania ze znajomymi przeplatają się z dużą porcją wiedzy i ludzi z podobną zajawką :) super zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Też uważam, że takie wydarzenia to super sprawa :) życzę zdrowia!

      Usuń
  19. Po swojej pierwszej konferencji też byłam bardzo entuzjastycznie i pozytywnie nastawiona do tego wydarzenia - ale z czasem doszłam do wniosku, że lansowanie się na ściankach z celebrytami nie jest dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmm, ja absolutnie nie uważam czasu na See Bloggers za "lansowanie się" z celebrytki. To kwestia podejścia - ja z tego wydarzenia dużo wyniosłam dla siebie jako twórcy i też po prostu jako człowieka

      Usuń
    2. Na takim spotkaniu jak ktoś nie chce to nie musi się "lansować" - wydarzenie jak najbardziej ok:)

      Usuń
  20. Super wydarzenie dla osób, które lubią takie atrakcje.

    OdpowiedzUsuń
  21. Największe zazdro, że byłaś na wywiadzie z Martyną - to jedna z tych osób w mediach, które naprawdę cenię za spójność i pasję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również! Dlatego zależało mi na tym spotkaniu i bardzo się cieszę, że mogłam wziąć w nim udział

      Usuń

Prześlij komentarz

Witam Cię na moim blogu! Będzie mi niezmiernie miło, jeśli zostawisz ślad po sobie w postaci komentarza.

instagram @pisanezusmiechem