RELACJA Z SEE BLOGGERS 2022 - CZĘŚĆ 2

Czas na drugą część relacji z fantastycznego święta twórców internetowych, jakim jest festiwal See Bloggers. Przypomnę, że wydarzenie odbyło się w dniach 11-12 czerwca w Łodzi, a w poprzednim wpisie znajdziecie moje wrażenia z pierwszego dnia festiwalu. Część wykładową zakończyła się rozmową z Martyną Wojciechowską, która na pewno na długo zostanie mi w pamięci - po szczegóły zapraszam tutaj. A teraz lecimy dalej, bo to nie koniec atrakcji, jakie organizatorzy przygotowali na sobotę! Otóż wszyscy uczestnicy See Bloggers dostali zaproszenie na wieczorny koncert Grzegorza Hyżego i wspólną imprezę. Z nastawieniem na taki scenariusz jechałam do Łodzi. Tymczasem na miejscu udało mi się niespodziewanie otrzymać dodatkowo wejściówkę na uroczystą galę Hashtagi Roku, w trakcie której wręczono nagrody dla twórców z różnych kategorii! Zapraszam do dalszej części postu po szczegóły!



GALA - FINAŁ PLEBISCYTU #HASHTAGI ROKU


To było TOTALNE szaleństwo! Wyszykować się szybko na takie wydarzenie, o uczestnictwie w którym nawet nie marzyłam. Na szczęście wszystko się udało i o czasie stawiłam się w Monopolis, bo własnie tu na odbywała się gala. Monopolis jest kompleksem rozrywkowo-gastronomiczno-biznsesowym, który powstał w obiektach dawnej fabryki. Miejsce zostało świetnie odrestaurowane i wykorzystane - to idealny przykład na to, jak istniejącą zabudowę można z pomysłem wykorzystać, zamiast pozwolić na niszczenie i zrównanie z ziemią.

Monopolis pięknie prezentuje się w nocnym anturażu, prawda?


Przed rozpoczęciem gali miałam okazję zapozować na ściance i czerwonym dywanie 😁


Przemiłym zaskoczeniem było też to, że wśród zaproszonych osób wypatrzyłam... Maxineczkę. Joanna Ferdynus-Gołuszko to już legenda polskiego, urodowego YouTuba - swój kanał prowadzi od czternastu lat! A ja od wielu lat wiernie go oglądam. To właśnie z filmików Maxineczki uczę się makijażu - polecam Wam gorąco, Maxi bardzo przystępnie wszystko tłumaczy, tworzy piękne makijaże i wartościowe filmy. 

Co dwie Asie to nie jedna :) z Maxineczką 

Na żywo okazała się być równie sympatyczna, co na ekranie - dziękuję za tę chwilę spontanicznej i sympatycznej rozmowy ☺ Wiedziałam, że Maxi jest łodzianką, więc jadąc Łodzi myślałam sobie nawet, że fajnie byłoby ją spotkać, ale absolutnie na to nie liczyłam. Także dostałam świetną niespodziankę!

Tym bardziej miłą, że na See Bloggers wzięłam moją sprawdzoną paletę cieni, zrobioną właśnie przez Maxineczkę, i to nią wykonałam swój makijaż na galę, czerpiąc z wiedzy zdobytej z filmików Maxi. 

Makijaż wykonany paletą cieni Beauty Legacy od Maxineczki


Później, po lampce powitalnego szampana, zaczęła się już sama gala #Hashtagi Roku. Poprowadzili ją Anna Zając i Tomasz Kammel. Wiele razy widziałam w TV programy i eventy prowadzone przez Pana Tomasza - miło było tym razem zobaczyć to na żywo! Dzień później udało mi się złapać Anię i Tomka w trakcie kolejnego dnia See Bloggers - mogłam osobiście podziękować za fajną energię w trakcie gali.

Anna Zając i Tomasz Kammel na scenie teatru Monopolis

I pamiątkowe zdjęcie z Anią i Tomkiem z kolejnego dnia festiwalu

Oto pełna lista wszystkich osób nagrodzonych na gali #Hashtagi roku:


Influencer Roku: Martyna Wojciechowska
Instagramer Roku: Marianna Gierszewska
Bloger Roku: Basia Szmydt
Youtuber Roku: Paulina i Katarzyna Błędowskie z kanału "O Matko i Córko"
TikToker Roku: Franek Bielak
Dziennikarz Influencer: Magda Mołek
Power Influencer: Klaudia Halejcio
Stylowy Influencer: Agnieszka Woźniak-Starak
Odkrycie Roku: Kamila Kalińczak
Osoba Publiczna Aktywna w Siecie: Paulina Krupińska
Nagroda Specjalna od marki Apart: Natalia Kusiak
Nagroda Specjalna od Miasta Łodzi: Sandra Kubicka
Nagroda Specjalna od Monopolis: David Gaboriaud
Nagroda Specjalna od magazynu Twój Styl: Marzena Pilarz-Herzyk "Mama prawnik"
Nagroda Specjalna od Oceans Apart: Joanna Ferdynus-Gołuszko "Maxineczka"
Nagroda Specjalna od Sunew Med+ : Zaufaj Położnej
Nagroda Specjalna od Park Rozrywki Mandoria: Agata i Piotr Rubikowie

Gratulacje dla wszystkich! To niezwykłe, jak wiele osób w internecie znajduje swoją przestrzeń do wyrażania siebie, niezwykła jest również ta różnorodność - każdy z nas jest inny i tworzy content zgodnie ze swoimi predyspozycjami i upodobaniami. W sieci jest miejsce dla wszystkich, tylko podstawą jest dbanie o ODPOWIEDZIALNOŚĆ, czyli hasło przewodnie tegorocznej edycji See Bloggers i #Hashtagi Roku. Jako twórcy mamy wszyscy razem ogromne zasięgi - wykorzystujmy je mądrze.

Zobaczcie też kilka zdjęć z wręczania nagród:







KONCERT GRZEGORZA HYŻEGO


Po emocjach związanych z galą, wszyscy z Monopolis udaliśmy się do Orientarium w łódzkim Zoo, gdzie czekała już reszta uczestników See Bloggers. Organizatorzy zadbali o muzykę i napoje, także wszyscy czuli imprezowy nastrój. 


 
Punktem kulminacyjnym był zaś koncert Grzegorza Hyżego, który zagrał naprawdę świetnie! Niesamowita energia udzieliła się nam wszystkim, więc cały tłum tańczył, śpiewał i dobrze się bawił. Sama nie wiem, skąd wzięłam na to siły po tak intensywnym dniu, ale całkowicie dałam się ponieść zabawie. 





PO WSZYSTKICH TYCH WRAŻENIACH Z CAŁEGO DNIA I WIECZORU, PO CAŁEJ MASIE EMOCJI PRZYPIECZĘTOWANEJ ZMĘCZENIEM W TAŃCU, CHCIAŁOBY SIĘ SOLIDNIE WYSPAĆ, PRAWDA? NIC Z TYCH RZECZY - OD RANA CZEKAŁY NA NAS ATRAKCJE KOLEJNEGO DNIA SEE BLOGGERS ☺


WARSZTATY Z NATALIĄ LIS Z BLOGA JEST RUDO 


Działalność Natalii śledzę od lat; jej blog był jednym z tych, które najbardziej mnie zainspirowały i najwięcej mnie nauczyły na drodze do stworzenia mojego miejsca w sieci. Nic więc dziwnego, że gdy tylko dowiedziałam się, że w trakcie See Bloggers odbędą się warsztaty właśnie z Jest Rudo, od razu się na nie zapisałam. I to był strzał w dziesiątkę!

Natalia poprowadziła świetne, merytoryczne warsztaty na temat budowania poprzez zdjęcia swojego miejsca, swojej marki w sieci. Otrzymaliśmy mnóstwo konkretów i wiedzy przydatnej dla twórcy internetowego. Ja na pewno z tej nauki skorzystam; poczułam się trochę pewniej. Fotografia ma moc, zdjęciami można oddać naprawdę wiele emocji i bardzo oddziaływać na odbiorcę.


Pamiątkowe selfie z Natalią

Oprócz części teoretycznej, prowadząca przygotowała też dla nas cześć praktyczną, w trakcie której robiliśmy sobie zdjęcia w oparciu o zdobytą wiedzę, m.in. z wykorzystaniem standardowych archetypów wizerunkowych. Później wspólnie omawialiśmy nasze fotki. 

Moja interpretacja archetypu zmysłowego kochanka

Moja interpretacja archetypu błazna

To było bardzo ciekawe doświadczenie, które nie udałoby się, gdyby nie życzliwość Natalii oraz bardzo fajne zgranie wszystkich uczestników. Trafiłam na naprawdę świetną grupę! 

Pamiątkowe zdjęcia naszej grupy - świetni ludzie


PANEL DYSKUSYJNY "JAK KREOWAĆ POZYTYWNY CONTENT NA SWOICH KANAŁACH?"


Prowadząca Malwina Balakarz z kanału BakuFamily wraz z zaproszonymi prelegentami - Agatą i Piotrem Rubikami, Klaudią Halejci, Magdą Beredą - opowiedzieli o budowaniu swoich społeczności w social mediach, skupiając się właśnie na tworzeniu pozytywnego contentu. Zdradzili, skąd pomysł na ogólny wizerunek kanału, na to, czym chcą się dzielić, a gdzie stawiają granice. Poruszono temat konstruktywnej krytyki ze strony odbiorców oraz tego, co jest zjawiskiem szkodliwym, czyli hejtu. Bardzo zaciekawiło mnie, jakie poszczególni rozmówcy dostrzegają różnice w poszczególnych portalach, np. różnice między społecznością na Facebooku a Instagramie. Cały panel dyskusyjny był bardzo interesujący, co moim zdaniem było zasługą różnorodności prelegentów - to całkowicie różne osobowości, w różnym wieku, z różnych dziedzin, co dało ciekawe punkty widzenia i wymianę doświadczeń. 



PANEL DYSKUSYJNY "WŁASNA MARKA - WYKORZYSTAJ POTENCJAŁ SWOJEGO KANAŁU"


Co prawda ja żadnej własnej marki nie prowadzę, ale z zainteresowaniem wysłuchałam dyskusji poprowadzonej przez Annę Zając i jej gości: Sandrę Kubicką, Edytę Pazura, Katarzynę i Paulinę Błędowskie z kanału "O matko i córko". Wszystkie panie prowadzą swoje biznesy i podzieliły się spostrzeżeniami związanymi z działaniem w tych branżach, m.in. modowej, kosmetycznej, gastronomicznej. Opowiedziały o blaskach i cieniach, o trudach związanych z prowadzeniem własnego biznesu, zwłaszcza we współczesnych realiach np. pandemii, ale też o popularnych mitach związanych z działalnością gospodarczą. Myślę, że zagadnienie przedsiębiorczości to ciekawa sprawa, a wysłuchanie tego tematu od osób bezpośrednio w nim siedzących to dodatkowy plus. 



WYWIAD Z MAGDĄ MOŁEK


Bardzo byłam ciekawa tej rozmowy i ogromnie się cieszę, że mogłam jej wysłuchać na żywo. Panią Magdę wiele osób zna z telewizji, bo jej trwająca latami kariera dziennikarska jest naprawdę imponująca. Ale w ostatnim czasie Magda Mołek z powodzeniem prowadzi swój kanał na YouTube - do programu "W moim stylu" zaprasza przeróżne osoby, by odbywać z nimi interesujące rozmowy na tematy z wielu dziedzin. 

I właśnie temat tego, jak znaleźć swoje miejsce w sieci, był wątkiem przewodnim rozmowy poprowadzonej przez Annę Zając. Pani Magda zdradziła, jak wyglądała jej droga z rozpoczęciem przygody z własnym kanałem na YouTube, jakie były trudności i jak korzystała z życzliwości i doświadczenia innych twórców. Motyw przejścia z telewizji do Internetu był bardzo ciekawy; to też powoli świadectwo naszych czasów, bo coraz więcej osób z telewizji zaczyna działać w sieci.

Oprócz tego Pani Magda podzieliła się z nami różnymi innymi spostrzeżeniami, z których najmocniej zapamiętałam słowa, że w życiu niekoniecznie chodzi o to, by od razu spełniać marzenia, ale by postawić pierwszy krok, bo to już dużo daje.  

Klasa, profesjonalizm - tak zapamiętam tę rozmowę.


A teraz trochę prywaty! Otóż Pani Magda powiedziała wtedy na scenie, iż jest zachwycona super energią uczestników festiwalu - że gdy przechadzała się pierwszego i drugiego dnia wśród nas, to widziała wielkie uśmiechy.  

Po oficjalnym wywiadzie był czas na chwilę rozmowy w cztery oczy i pamiątkowe zdjęcie. I tutaj zrobiło mi się tak ciepło na sercu, bo gdy podeszłam do Pani Magdy, to usłyszałam od niej, że od poprzedniego dnia cały czas na mnie patrzy i że ja się ciągle uśmiecham, i że jak mówiła na scenie o tej dobrej energii, to mówiła do mnie 😍😁😍😁 

To było tak niespodziewane i jednocześnie tak miłe! Myślałam, że jestem kropeczką w tłumie osób, a tu się okazuje, że ten mój szczery uśmiech (od którego zresztą wzięła się nazwa bloga!) został zauważony❤️ Serdecznie dziękuję Pani Magdzie za ten zastrzyk pozytywnych wibracji!

I myślę, że ten dobry humor i radość dwóch kobiet widać na naszym pamiątkowym zdjęciu 💚



Z takim właśnie uśmiechem kończę drugą część relacji z See Bloggers 2022! Mam nadzieję, że udało mi się Was zaciekawić i oddać choć namiastkę wrażeń, jakich doświadczyłam w Łodzi.

Pewnie nikogo nie zdziwię, jeśli na pytanie "czy warto jechać na See Bloggers" odpowiem: warto!

To naprawdę świetne wydarzenie, pełne pozytywnej energii - okazja do poznania innych twórców internetowych, których być może znamy z sieci, a ponadto duża dawka inspiracji i wiedzy. Poszczególne warsztaty i prelekcje obejmowały różnorodną tematykę - ja pokazałam Wam to, w czym sama uczestniczyłam, ale było tego dużo, dużo więcej - każdy wybiera zgodnie ze swoimi zainteresowaniami. 

Podkreślę, że jechałam do Łodzi sama, a odnalazłam się znakomicie. Pozdrawiam wszystkie nowo poznane osoby! ☺ Ze swojej strony mogę więc polecić, by na See Bloggers zabrać uśmiech i dobre nastawienie - u mnie się sprawdziło ☺

A może macie jakieś pytania odnośnie samego wydarzenia i jego organizacji? Dajcie znać w komentarzach, postaram się odpowiedzieć.


Komentarze

  1. Super, że udało Ci się spotkać idolkę odnośnie makijażu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Paulina Kwiatkowskie20 czerwca 2022 22:54

    Ania Zając to bardzo miła osoba, zaraża pozytywną energią.

    OdpowiedzUsuń
  3. To świetne wydarzenie dla influencerów, więc dobrze było wziąć w nim udział.

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się to, że takie wydarzenia są organizowane.

    OdpowiedzUsuń
  5. Panele dyskusyjne i warsztaty faktycznie zdarzają się naprawdę ciekawe, jednak sama atmosfera tych wydarzeń nie do końca mi odpowiada.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie takie imprezy zupełnie nie przyciągają, ale fantastycznie, że Ciebie wciągnęło, okazja do poznania ciekawych osób. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Twój uśmiech jest dowodem że było fajnie i jesteś zadowolona. Nieznane potrafi zainspirować! Opis tej i poprzedniej części dokładny interesujący - czytając ma się wrażenie że tam się było.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że udało mi się wywołać taki efekt przy lekturze wpisów :) Dziękuję!

      Usuń
  8. Jaki pozytywny przekaż, trzymać tak dalej :-) Uśmiechu nie jest nigdy za dużo...

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow ! Wygląda na to że to bardzo fajna impreza 😁

    OdpowiedzUsuń
  10. Super, że jesteś zadowolona z imprezy i spotkań. Większość osób kojarzę, ale ich nie obserwuję, natomiast gratuluję wszystkim laureatom :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Moim w sumie marzeniem jest znalezienie się na See Blogers, jednak w tym roku mimo zaproszenia od organizatorów nie mogłam sie stawić ze względu na sprawy rodzinne, a bardzo żałuję. Widać, ze świetnie się bawiłas. I oczywiście gratulacje wszystkim! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. wow, sama bym chetnie pojechała na see bloggers :) świetna relacja :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna relacja i zdjęcia. Też regularnie oglądam kanał Magdy Mołek i Maxineczki :) Może za rok mi się uda pojechać, jeśli zdrowie dopisze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To życzę dużo zdrówka :) Fajnie, że też oglądasz te kanały - wartościowe treści :)

      Usuń
  14. P. Kwiatkowska26 czerwca 2022 07:02

    Udział w takim spotkaniu to świetna okazja do poznania nowych osób oraz zdobycia wiedzy.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo obszerna i ciekawa relacja. Zajrzę też do poprzedniego wpisu.

    OdpowiedzUsuń
  16. Nigdy nie uczestniczyłam w See Blogers - może za rok się zdecyduję? Jest to podobno niebywałe wydarzenie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawe, nigdy nie interesowalam sie takimi wydarzeniami : )

    OdpowiedzUsuń
  18. Też miałam okazje poznać Maxineczkę na żywo, przemiła osoba.

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna relacja i zdjęcia. Gratulacje

    OdpowiedzUsuń
  20. W tym roku mnie nie było, szkoda, bo miałam nadzieję na spotkanie ze znajomymi. Może za rok?

    OdpowiedzUsuń
  21. Widać, że dużo się działo. W tym roku odpuściłam, ale być może w następnym roku się wybiorę :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie wiedziałam, że taka impreza jest organizowana. Uwielbiam blog Jest Rudo :)

    OdpowiedzUsuń
  23. ja niestety z przyczyn wyższych ode mnie - czyt. poród xd - nie byłam w stanie pojawić się na evencie. Szkoda wielka, bo w blogosferze jestem od 2007 roku więc sporo osób które pokazałaś na fotach znam :) obserwuję z miłą chęcią i zapraszam serdecznie do siebie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to masz wspaniałe usprawiedliwienie nieobecności! :) Wszystkiego dobrego dla Ciebie i potomka :)

      Usuń
  24. Ale ekstra! Dopiero teraz miałam czas, żeby zajrzeć do relacji, ale ostrzyłam sobie na nią zęby od chwili, gdy dowiedziałam się, że będziesz. Może następnym razem się tam spotkamy? :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Witam Cię na moim blogu! Będzie mi niezmiernie miło, jeśli zostawisz ślad po sobie w postaci komentarza.

instagram @pisanezusmiechem