TEMU PANU JUŻ PODZIĘKUJEMY! BYE, BYE, 2022

Z małym poślizgiem, ale jest! Czas na moje małe podsumowanie roku 2022 w wersji prywatnej, niekoniecznie związanej z działaniem w internecie (choć u mnie te sfery trochę się przenikają, gdyż blogowanie to po prostu moje hobby i pasja). Miniony rok nie był może najłatwiejszy, ale dał mi wiele fajnych chwil, kolejną porcję doświadczeń, sporo refleksji. Jestem za niego wdzięczna i cieszę się, że mogłam przeżyć to, co przeżyłam. 


Gdy jeszcze w grudniu na instagramie jedna z dziewczyn, które obserwuję, zadała pytanie: "Co najlepszego spotkało cię w tym roku?", musiałam chwilę pomyśleć nad odpowiedzią. Kiedy tak bowiem przeglądam swoje zdjęcia, zrobione w 2022 roku, widzę sporo uśmiechu i cieszenia się chwilą. Na pewno mogłabym więc przytoczyć kilka ważnych, cennych dla mnie doświadczeń, jak: 
⭐samodzielny wyjazd do dużego miasta i jego zwiedzanie. Łódź ma wiele do zaoferowania i chętnie z tego skorzystałam
⭐udział w See Bloggers, czyli festiwalu twórców internetowych
⭐inspirujące spotkanie z Martyną Wojciechowską oraz poznanie na żywo różnych osób z sieci, które śledzę od dawna
⭐rozwój moich social mediów i bloga
⭐pierwsza w życiu Noc Muzeów 
⭐pełne relaksu wakacje nad ulubionym morzem
⭐nawiązanie w realu oraz tutaj w internecie wielu ciekawych, życzliwych znajomości, a także pielęgnowanie tych starszych znajomości, które od lat noszę w sercu ❤️
⭐świetne kilka dni u koleżanki, którą poznałam właśnie w sieci i choć dzieli nas wiele kilometrów, znajomość ciągle trwa 
⭐piękne wrażenia kulturalne przy wielu ciekawych książkach czy w kinie na "Elvisie", który mnie totalnie oczarował
⭐patronowanie thrillerów "Impuls" autorstwa Jolanty Żuber i cała masa pozytywnych emocji z tym związana
⭐przeprowadzenie pewnej sprawy, bardzo dla mnie ważnej, która koniec końców ułożyła się pomyślnie
⭐zadowolenie z pracy zawodowej, w tym podjęcie w niej kilku wyzwań i ciągły rozwój

To wszystko sprawia, że mój 2022 rok był kolorowy i uśmiechnięty. 

Ale takie najlepsze, najlepsze było w nim to, że potrafiłam się z tych wszystkich rzeczy szczerze, radośnie cieszyć, i nie ważne, jak one były spektakularne lub wręcz przeciwnie - skromne. Bo skala czy też perspektywa to w takich przypadkach rzecz względna, liczy się coś innego: autentyczność i docenianie tego, co się ma. 


Ja potrafiłam doceniać codzienność i niecodzienność. I to jest dla mnie osobiście wspaniałe.



Komentarze

  1. To wspaniale, że potrafisz docenić każdą chwilę z twojego życia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Warto doceniać każdą chwilę z naszego życia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też na 2022 rok narzekać nie mogę! Oby dla Ciebie 2023 był jeszcze lepszy i piękniejszy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego co najlepsze w tym roku! Zawsze trzeba doceniać co się ma!

    OdpowiedzUsuń
  5. Samych dobrych rzeczy w 2023 roku. Oby przyniósł coś fajnego, co będzie można wspominać za rok w styczniu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie, że jesteś zadowolona ze swojego roku. Trzymam kciuki aby ten był równie udany

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia! Wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia! Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałaś super rok i super chwile, a najbardziej zazdroszczę tak pozytywnie spotkania z Martyna :) Życzę aby ten Nowy Rok był jeszcze lepszy od poprzedniego :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Trzeba chwytać każdą chwilę, życie tak ulotne jest. Życzę wspaniałych dni :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Widać na tych zdjęciach ogromną radość z odbytych podróży.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta relacja jest zachwycająca.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Witam Cię na moim blogu! Będzie mi niezmiernie miło, jeśli zostawisz ślad po sobie w postaci komentarza.

instagram @pisanezusmiechem