MÓJ 2022 ROK - BLOG I SOCIAL MEDIA

W ostatnim czasie trafiłam w sieci na kilka memów o tym, że święta odhaczone, sylwester odhaczony - można zaczynać cały ten grajdołek od nowa. Oczywiście z przymrużeniem oka, ale taka prawda - nadszedł styczeń i nowe, pachnące świeżością dwanaście miesięcy właśnie przed nami. Nim jednak 2023 rok na dobre się rozkręci, chciałabym podsumować sobie moją działalność w sieci w roku 2022. A jest o czym mówić, bo prowadząc bloga Pisane z uśmiechem, działałam prężnie przez cały rok, a nawet wzięłam udział w festiwalu twórców internetowych See Bloggers. Zapraszam serdecznie do dalszej części wpisu!


BLOGOSFERA


Rok 2022 dla mojego Pisane z uśmiechem był bardzo dobry. Publikowałam regularnie, nie brakowało mi pomysłów na wpisy i przede wszystkim frajdy z ich tworzenia. Blog w kwietniu obchodził drugie urodziny, co oznacza, że obecnie istnieje już niemal trzy lata! Jestem za ten czas szalenie wdzięczna - sobie, jako twórcy, i Wam, jako czytelnikom. Bez Was to miejsce by nie istniało. Z całego serducha dziękuję za Wasze zaangażowanie, za wszelkie komentarze. Bardzo się cieszę, że wciąż znajdujecie tutaj coś dla siebie, że potrafię Was zainspirować, zaciekawić, skłonić do przemyśleń, czasem wzruszyć. Wierzcie mi - dla twórcy to bezcenne ❤

Standardowo zachęcam też tych, którzy sądzą, ze bez konta google nie można komentować, by jednak to robili - zawsze możecie zostawić komentarz jako "anonimowy", nie musicie się nigdzie logować😊 A mi będzie miło, że zostawiliście po sobie ślad! 

Bardzo miło było mi również wtedy, gdy okazało się, że moje Pisane z uśmiechem zostało wybrane najlepszym blogiem lifestylowym 2021 w plebiscycie organizowanym przez Karolinę z Karografia.pl. To szalenie podbudowujące uczucie, gdy nasza praca, działalność zostaje doceniona. Jestem niezmiernie wdzięczna!

Zdaję też sobie sprawę,  że takie wyróżnienie to kwestia mojego pióra, które polubiliście, co mnie bardzo cieszy. O ile jednak pisanie zawsze było (i mam nadzieję, że będzie!) moim konikiem, o tyle robić ładne, estetyczne zdjęcia do tych moich wpisów musiałam się nauczyć. W minionym roku szlifowałam tą kwestię i muszę przyznać, że jestem zadowolona. Najchętniej robię zdjęcia typu flatlay, tworzenie takich kompozycji i próbowanie różnych efektów daje mi sporo frajdy. Być może kiedyś przygotuję o tym osobny wpis ☺ Póki co, zerknijcie na garść fotek mojego autorstwa.


Przygotowałam też zestawienie siedmiu wpisów stworzonych przeze mnie w 2022 roku, które chętnie czytaliście, a i dla mnie są bardzo ważne! Jeśli je ominęliście, to zachęcam do nadrobienia:

W minionym roku bardzo aktywnie działałam też na Instagramie. Jeśli jeszcze nie obserwujecie mojego profilu, zapraszam do nadrobienia: https://www.instagram.com/pisanezusmiechem/ Cenię Instagram za możliwość łatwego i szybkiego kontaktu z Wami, za dużo inspiracji (życiowych, czytelniczych, kulinarnych) i okazję do poznawania ciekawych ludzi. A poznałam ich w tym roku naprawdę dużo! 

Na Instagramie publikuję liczne recenzje książek, więc jeśli mam tutaj moli książkowych, to koniecznie tam zajrzyjcie. Poniżej mała zajawka tego, jakie tytuły zrecenzowałam w minionym roku: 



Właśnie dzięki Instagramowi miałam też okazję poznać pisarkę Jolantę Żuber, co zaowocowało tym, że objęłam patronatem jej thriller "Impuls". Powieści tej poświęciłam cały osobny wpis na blogu - serdecznie zapraszam do jego przeczytania: "IMPULS" - THRILLER ODWAŻNY, ORYGINALNY I WYJĄTKOWY!



SEE BLOGGERS 2022


Zdecydowanie jednym z najważniejszych wydarzeń związanych z moją działalnością w sieci był udział w festiwalu twórców internetowych See Bloggers. Wydarzenie odbyło się w czerwcu w Łodzi, trwało dwa pełne dni, a moją relację znajdziecie oczywiście na blogu:

RELACJA Z SEE BLOGGERS 2022 - CZĘŚĆ 1 - tutaj między innymi o rozmowie z Martyną Wojciechowską, panelu dyskusyjnym z Magdą Mołek i Joanną Przetakiewicz "Pieniądze szczęście dają", Domówce u Dowborów, strefach wystawców.

RELACJA Z SEE BLOGGERS 2022 - CZĘŚĆ 2 - tutaj między innymi o gali Hashtagi Roku, spotkaniu z moją makijażową idolką Maxineczką, warsztatach z budowania swojej marki poprzez zdjęcia, panelu dyskusyjnym o tworzeniu pozytywnego kontentu i o rozmowie z Magdą Mołek.  

Nie chciałabym zbytnio wydłużać tego wpisu, więc po szczegóły i zdjęcia z See Bloggers odsyłam Was właśnie do tych dwóch podlinkowanych postów.

Powiem tylko, że po kilku miesiącach, jakie upłynęły, wciąż jestem pod wrażeniem całego festiwalu, a dobra energia, wiedza i motywacja, jakie tam zdobyłam, zostały ze mną na dłużej. 

To naprawdę świetne wydarzenie, pełne pozytywnych wibracji - okazja do poznania innych twórców internetowych, których być może znamy z sieci, a ponadto duża dawka inspiracji i wiedzy. Poszczególne warsztaty i prelekcje obejmowały różnorodną tematykę - ja pokazałam Wam to, w czym sama uczestniczyłam, ale było tego dużo, dużo więcej - każdy wybiera zgodnie ze swoimi zainteresowaniami. 

Jestem szczęśliwa, że odważyłam się wysłać swoje zgłoszenie, dostałam zaproszenie na tę imprezę i wzięłam w niej udział. See Bloggers dało mi naprawdę mnóstwo radości! 



 I niech ten uśmiech, który widzicie na moich zdjęciach z See Bloggers, zakończy to wspomnienie roku 2022 ☺ Dla mojego miejsca w sieci, które rozwijam pod nazwą Pisane z uśmiechem, był to dobry czas: twórczy, intensywny, satysfakcjonujący. Powtórzę się, bo już to na pewno pisałam, ale założenie bloga było jedną z najlepszych decyzji w życiu! 


 Dziękuję Wam za współtworzenie mojej społeczności i mam nadzieję, że widzimy się w nowym, 2023 roku! Z przyjemnością stworzę kolejne teksty, mam bowiem wiele pomysłów, chęci i zapału - trzymajcie proszę kciuki za realizację ☺



Komentarze

  1. Bardzo ważne w przypadku tworzenia bloga jest działanie w taki sposób, by była to frajda.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie podsumowałaś ostatni rok :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny był u Ciebie ten mijający rok. Życzę, żeby nowy był jeszcze lepszy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyłączam się do tego, a to od nas samych zależy w sumie jaki ten rok będzie, ale z Twoim podejściem do życia wiem, że będzie obfitował w sukcesy.

      Usuń
  4. Gratuluję sukcesów i życzę, aby w nowym roku było ich równie wiele albo jeszcze więcej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 😘 mam nadzieje, że ten rok też przyniesie coś dobrego

      Usuń
  5. Już nie mogę się doczekać twoich wpisów. Często je czytam i przyznam, że fajne są pisana i tym bardziej miło mi się je czyta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mi bardzo miło czytać takie słowa, cieszę się bardzo i dziękuję!

      Usuń
  6. Czekam na kolejne wpisy! Życzę dużo kreatywnych pomysłów na Nowy Rok ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne podsumowanie! Gratuluję sukcesów i życzę wszystkiego blogowego na ten nowy rok

    OdpowiedzUsuń
  8. Wędrówki po kuchni6 stycznia 2023 12:58

    Wspaniałe podsumowanie roku. Lubię do Ciebie zaglądać, więc czekam na kolejne wpisy

    OdpowiedzUsuń
  9. Widać,że ro był intensywny rok dla Ciebie:)
    Ja musze dopiero swój podsumować i się nad nim zastanowic
    Agaman

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Witam Cię na moim blogu! Będzie mi niezmiernie miło, jeśli zostawisz ślad po sobie w postaci komentarza.

instagram @pisanezusmiechem