TO BĘDZIE MAJ!

Maryla Rodowicz zaczyna świetną "Małgośkę" słowami To był maj. Parafrazując Marylę, mam ochotę zaśpiewać: to będzie maj! Jaki? Mam nadzieję, że pogodny i radosny! Bo właśnie z radością witam ten nowy miesiąc, licząc na słoneczne chwile, wiosenną aurę, luzowanie obostrzeń. Wierzę, że to będzie dobry czas! Jakie mam plany na ten maj? Zapraszam do lektury wpisu! 



W MAJU CHCIAŁABYM...


1. SPOTYKAĆ SIĘ Z BLISKIMI

Chyba nie muszę specjalnie uzasadniać. Mam nadzieję, że zdrowie i czas pozwolą, by spędzić miłe chwile z rodziną czy przyjaciółmi.

2. SPACEROWAĆ - PO DOBRZE ZNANYCH I TYCH MNIEJ ZNANYCH MIEJSCACH

Wraz z ładną pogodą wzrasta u mnie chęć na spacery. Najczęściej zakładam słuchawki, włączam ulubioną muzykę i idę przed siebie. Czasami tak po prostu skupiam się na tym, co mijam, a czasami pogrążam się w marzeniach i bujam sobie w obłokach. Bardzo mnie to relaksuje! A wiosenna aura jest dodatkowym atutem. Lubię ten moment, gdy przyroda rozkwita. 

Tej wiosny chciałabym chodzić w lubiane przez mnie miejsca, ale też odkryć nieznane mi zakamarki mojego miasta i okolicy. Ostatnio na takie trafiam, więc ciekawość jest pobudzona!


A spacery łączą się też z następną kwestią, chcę bowiem....

3. DBAĆ O RUCH I AKTYWNOŚĆ FIZYCZNĄ

Spacery i treningi fitness! Bardzo lubię taką aktywność! Mam też nadzieję, że już niedługo będę mogła wrócić do treningów w moim ulubionym klubie fitness. Tęsknię za tym miejscem, osobami, wspólną motywacją, energią i dobrą zabawą... Oby do szybkiego zobaczenia!

4. ZJEŚĆ W KNAJPCE I NAPIĆ SIĘ KAWY W KAWIARNI

Banalne? Być może, ale takie mamy dziwne czasy, że w tym 2021 roku jeszcze nie było mi to dane. Gorąco kibicuję otwarciu branży gastronomicznej i nie mogę się doczekać, aż będzie można odwiedzić ulubione lokale. 


5. ZROBIĆ PORZĄDEK Z GARDEROBĄ

Mam nadzieję, że wiosna rozgościła się już na dobre i grube, puchate swetrzyska można przełożyć na tył szafy, robiąc z przodu miejsce na lżejsze ubrania. Podobnie z butami. Przy okazji warto zrobić przegląd, czy czasem czegoś nie trzeba się pozbyć, a może czegoś nowego potrzebujemy? 

6. PRZECZYTAĆ KILKA KSIĄŻEK

Na książki zawsze jest dobry czas, o każdej porze roku 😉 Z okazji niedawnego dnia książki na mojej półce przybyło kilka tytułów, a i tak mam jeszcze kolejne do przeczytania. Także na pewno nie będę się nudzić! Ostatnio najlepiej odnajduję się w thrillerach i romansach, więc tego typu literatury jest u mnie teraz najwięcej. 

Dodatkowo, ładna pogoda pozwala też na czytanie w plenerze, na co po cichu liczę.


7. KORZYSTAĆ Z DOBRODZIEJSTW WARZYW

To już ten czas! Pomidory, ogórki, szparagi, młode ziemniaczki, młoda kapusta... Aż ślinka leci! W moich posiłkach stawiam teraz na jak najwięcej warzywek. Na pewno będzie to z korzyścią dla zdrowia. 

8. NACIESZYĆ SIĘ KWIATAMI, W TYM MOIMI ULUBIONYMI KONWALIAMI

Kto powiedział,  że kwiaty mają być wręczane tylko z jakiejś okazji? Można się nimi cieszyć zupełnie bez okazji! Chciałabym, żeby w maju w moim saloniku ładne kwiaty cieszyły oko i powonienie. Na pewno będę polować na konwalie - uwielbiam je, wyglądają uroczo i bosko pachną.



I to tak w skrócie moje majowe plany! Nie są specjalnie spektakularne, ale dotyczą spraw, które po prostu czynią moją codzienność pozytywną.


 Oczywiście biorę pod uwagę, że może być różnie (chyba wszyscy od jakiegoś roku mocno to czujemy...), ale jestem dobrej myśli! 


A Wy jakie macie plany na maj? Podzielcie się nimi w komentarzu!


Komentarze

  1. W maju mamy w planach postawić na odpoczynek, miejmy nadzieję, że się uda.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja stawiam również na przede wszystkim aktywność fizyczną. Sezon rowerowy rozpoczęłam od dobicia starego sprzętu i kupna nowego 😁 Dodatkowo mój ogród wymaga pieszczot. Chcę odwiedzić wiele miejsc, na które wiecznie nie miałam czasu. Rozpiera mnie energia, która spała we mnie długi czas❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super, że jest taka dobra energia! Powodzenia w realizacji planów 😁

      Usuń
  3. Mam nadzieję, że maj pokaże się jedynie z ciepłej i pozytywnej strony, pozwoli odnajdywać się w pasjach, realizować marzenia, cieszyć się spokojną rutyną codzienności. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo przyjemny post 🙂

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie w maju - bój z maturą, ale również chciałabym się nim nacieszyć, odpocząć i odwiedzić kilka miejsc, które pojawią się w moim pierwszym e-booku :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna lista rzeczy do zrobienia - ciekawa jestem książki ze zdjęcia - Terapeutka :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Terapeutka" reprezentuje wszystko to, co charakterystyczne dla twórczości autorki, frapujący pomysł na fabułę, wyśmienite wytworzenie klimatu, ciekawe portrety bohaterów, ale równocześnie niezbyt przekonujące przedstawienie scenariusza zdarzeń i lekkie zaprzeczanie samej sobie postaci.

      Usuń
    2. Bookendorfina, co masz na myśli z tym zaprzeczeniem postaci? 😊

      Usuń
    3. Wczoraj skończyłam Terapeutkę i jestem zadowolona, autorka trzyma poziom!

      Usuń
  7. Witam serdecznie ♡
    trzymam kciuki za realizację majowych planów! ja jeszcze nie mam nic konkretnego w głowie ale mam nadzieję że będzie wiele się działo. bardzo lubię ten miesiąc :)
    Świetny, inspirujący wpis!
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! Zapraszam do zostania ze mną na dłużej 💜

      Usuń
  8. Oby tylko była ładna pogoda, wtedy od razy człowiek lepiej żyje!

    OdpowiedzUsuń
  9. W maju postawię na dobre lektury, mam nadzieję, że mi się to uda.

    OdpowiedzUsuń
  10. Moje plany są bardzo podobnych do twoich takie zwykłe, ale mi ich brakowało jednak.

    OdpowiedzUsuń
  11. O super lista, ja też mam nadzieje ze spotkam się z bliskimi i zrobię jakiś mały remanent w szafie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Powodzenia kochana w realizowaniu majowej listy zadań i celów! :)
    Ja w maju przede wszystkim skupię się na nauce (przygotowania do sesji), ogrodnictwie, fitnessie i pielęgnowaniu swojej cukierniczej pasji.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! I życzę powodzenia zwłaszcza z nauką :) A cukiernicza pasja brzmi bardzo apetycznie :D Pozdrawiam!

      Usuń
  13. Paulina Kwiatkowska3 lipca 2022 19:42

    Teraz nadszedł już kolejny lipiec. Czas mija bardzo szybko.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Witam Cię na moim blogu! Będzie mi niezmiernie miło, jeśli zostawisz ślad po sobie w postaci komentarza.

instagram @pisanezusmiechem