PREZENTY NA DZIEŃ KOBIET - OD SIEBIE DLA SIEBIE

Niektórzy twierdzą, że najlepszym prezentem dla kobiety są diamenty. A Wy co o tym myślicie? 😉 Pytam przekornie, bo dla mnie najlepszy prezent to po prostu prezent dopasowany do obdarowanego - i tutaj cena kompletnie nie gra roli, liczy się pomysł, intencje i serce ❤️ A temat podarunków poruszam nieprzypadkowo, bo dziś w końcu dzień kobiet. Zapewne wiele z Was coś dzisiaj otrzyma, i super. Może jednak warto też sprawić sobie samej prezent? Nasze święto to doskonała ku temu okazja! W dalszej części wpisu znajdziecie moje propozycje - zapraszam serdecznie. 



BADANIA

Póki mam Waszą uwagę (choć mam nadzieję, że przeczytacie post do końca:), to zwrócę ją na coś szalenie ważnego: na zdrowie. Często jakoś je pomijamy, zajęci codziennymi sprawami. Dlatego zróbmy coś dla siebie i zadbajmy o zdrowie! Warto pamiętać, że już sama profilaktyka jest istotna i pozwala wykryć różne niepożądane zmiany czy choroby. Nie ma co odkładać badań na wieczne "później". Jeśli dawno nie zawitałaś do ginekologa czy nie miałaś pobieranej krwi, to zrób sobie taki prezent: może i specyficzny, ale w końcu co może być cenniejszego, niż podarowanie sobie troski i dbałości o zdrowie?

PORCJA RUCHU

Idąc za ciosem - zadbajmy o ruch! Mam wrażenie, że po zimie człowiek często jest taki zasiedziały. Ponura, zimowa aura i krótkie dni nie sprzyjają aktywnościom. Teraz zaś do wiosny coraz bliżej, dni są coraz dłuższe, warto więc troszkę się rozruszać i wybudzić z trybu "po pracy jak najszybciej pod kocyk" ☺ Może spacer, może jakieś ćwiczenia? Myślę, że nasze ciała nam za to podziękują, a i humory mogą się poprawić. 

WIOSENNE PRZEBUDZENIE URODOWO-MODOWE

Wraz z marcowym powiewem wiosny dobrym pomysłem może być odświeżenie garderoby czy wyglądu. Fryzjer, kosmetyczka, może jakiś zabieg, który od dawna kusi, ale do tej pory nie było okazji/ A może przyda się jakiś nowy ciuch w szafie? Daleko mi do nadmiernego konsumpcjonizmu, ale myślę, że po zimowym okresie ciężkich swetrów, grubych kurtek i solidnych butów, taki przegląd garderoby i zadbanie o nią mogą dobrze podziałać na psychikę, poczucie atrakcyjności.


WIOSNA W DOMU 

Warto zaprosić wiosnę do domu! Nie wiem jak Wy, ale ja w marcu czuję już ochotę na wiosenne akcenty. Może wynika to też z tego, że jeszcze w lutym cieszę się świątecznymi gadżetami :D Jestem z tych, którzy choinkę trzymają najdłużej jak się da, więc jak już w końcu cały arsenał ozdób skrzętnie pochowam, to mieszkanko aż się prosi o jakiś powiew świeżości. Poszewka na poduszkę, jakaś dekoracja, może zmiana zdjęć w ramkach? Można kombinować, a dzień kobiet to dobry pretekst do tego, by wprowadzić w cztery ściany coś nowego.

KWIATY

Tak, tak, nie mogło zabraknąć tego punktu! Możesz kupić sobie kwiaty - i w tym roku to hasło jest szczególnie mocno widoczne, oczywiście dzięki piosence Miley Cyrus. Na ten temat powstał u mnie na blogu cały osobny wpis, na który Was zapraszam - link znajdziecie TUTAJ. Napisałam w nim, że zawsze jest pora na ładne kwiatki - i dalej to podtrzymuję! Niezależnie więc od tego, czy dostałyście 8 marca tulipany i goździki, czy nie, to pamiętajcie, że możecie sobie je sprawić same. I dalej będą tak samo obłędnie pachnieć i wyglądać, zapewniam. 


COŚ DLA SIEBIE

I tutaj wstaw cokolwiek, co właśnie Ciebie uszczęśliwi! Czasami w ferworze obowiązków i wydatków skupiamy się na rzeczach praktycznych, a nie na przyjemnościach. Warto więc chwilę pomyśleć i spełnić jakieś swoje małe marzenie.


 Pisałam Wam ostatnio o tym, jak wybrałam się do kina na "Titanica" i ile radości mi to dało. Właśnie o taką radość chodzi! Nie trzeba wcale wydawać milionów monet, by sprawić sobie frajdę.


 Do dzieła! 




Komentarze

  1. Fajne pomysły. Warto docenić własną osobę i od czasu do czasu pozwolić sobie na prezent dla siebie. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też zamówiłam sobie cały pakiet badań z okazji Dnia kobiet. Przecież najważniejsze, to o siebie dbać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uśmiech do siebie wysłany każdego dnia, tak aby dostrzec na twarzy w lustrze piękno, pomimo oznak starości, ale w tym dniu warto zintensyfikować w sobie poczucie kobiecej mocy właśnie poprzez prezentowe dopieszczenie swojego ciała i duszy. Izabela Bookendorfina

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pewno w codziennym pędzie dnia nie można zapominać też o docenianiu siebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto zatrzymać się na moment w pędzie dnia i złapać swój uśmiech. Izabela Bookendorfina

      Usuń
  5. To prawda. Warto nauczyć się cieszyć drobiazgami ⚘

    OdpowiedzUsuń
  6. W pełni się z Tobą zgadzam! Zawsze robię samej sobie jakieś drobne prezenty i przyjemności - a w tym roku postanowiłam zadbać o zdrowie i zrobić sobie laserową korekcję wzroku.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie napisane,. Drobne, małe przyjemności z nich składa się nasz świat. Nie wolno o tym zapominać w ferworze codziennej walki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja od zawsze potrafię się cieszyć małymi rzeczami jakie mnie spotykają w moim życiu, czy to sama sobie je sprawię czy też dostanę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Najłatwiej i najszybciej zapominamy o sobie, swoich potrzebach. Po wielu latach zmieniłam swoje życie, teraz już potrafię zachować odpowiednie proporcje. W ramach tych drobnych przyjemności kupiłam sobie bilet do Chorwacji i spędzę tam kilka dni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że załapalas dobre proporcje! Udanego pobytu w Chorwacji 💚

      Usuń
  10. Prezenty dla siebie to dobry pomysł. Czasami choćby aromatyczna herbata czy czas z książką to najlepsze podarki. Po prostu MAMA

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Witam Cię na moim blogu! Będzie mi niezmiernie miło, jeśli zostawisz ślad po sobie w postaci komentarza.

instagram @pisanezusmiechem