RELACJA Z SEE BLOGGERS 2023 - DODATKOWE ATRAKCJE

Jak wiecie z poprzednich moich wpisów, w dniach 16-18 czerwca odbył się w Łodzi festiwal dla twórców internetowych See Bloggers, w którym wzięłam udział. To świetne wydarzenie dla osób działających w blogosferze czy social mediach. Moje wrażenia z warsztatów i paneli dyskusyjnych opisałam już w TYM WPISIE, teraz natomiast chciałabym się skupić na innych aspektach tego eventu. Zapraszam!



SEE BLOGGERS TO RÓWNIEŻ STREFA WYSTAWCÓW


W tym roku organizatorzy See Bloggers zaskoczyli jeszcze większym rozmachem!  

I to dosłownie, bo choć wydarzenie odbyło się ponownie w kompleksie EC1 Łódź - Miasto Kultury, to tym razem na jego potrzeby zaaranżowano jeszcze więcej przestrzeni. Przestrzeń ta została zajęta przez wystawców z różnych branż, zapewniając uczestnikom całą paletę możliwości spędzenia czasu.

Na spragnionych czekały stoiska z pyszną kawą na ciepło i na zimno, z lemoniadą i wodą sodową, a także nowość - lody tajskie. Przyznam, że dały super orzeźwienie. 


Gdy człowiek już zaspokoił pragnienie, to mógł skupić się na pozostałych atrakcjach. A tych zdecydowanie nie brakowało!
Wspomniałam już rok temu, że na See Bloggers trzeba mieć oczy i uszy szeroko otwarte - teraz tylko to podtrzymuję. To dwa dni, w trakcie których tyle się dzieje, że nawet nie sposób wszystkiego spróbować, co tylko pokazuje, jak wiele ciekawych stoisk można odwiedzić na wydarzeniu. Na uczestników czekali przedstawiciele takich marek, jak Empik, Itaka, Maybelline, InPost. Można było poczuć się jak modelka w strefie przygotowanej przez TVN i Top Model 🙂



Była nawet możliwość przejechania się autem dzięki uprzejmości marki Toyota. Ja akurat z tego nie skorzystałam, ale odwiedziłam między innymi:

  • markę modową Roselle, która szyje przepiękne ubrania dla kobiet - ich strefa to iście paryski szyk




Ponoć wszystkie marzenia wpisane na tę piękną listę kiedyś się spełnią :) 

  • markę kosmetyczną Vianek, która przygotowała strefę nawiązującą do polskiej wsi - sielsko i kolorowo. Można było spróbować kosmetyków marki - balsamów i peelingów, a sympatyczna pani chętnie doradzała, które produkty będą pasować najlepiej.



  • markę kosmetyczną Mustela, która zorganizowała świetną akcję w duchu ciałopozytywności. Każdy mógł wymyślić swoje hasło - jak Wam się podoba moje? 



  • markę biżuteryjną Lilou, która podarowała uczestniczkom urocze bransoletki. 




No właśnie, a skoro o prezentach mowa - to nie wyjedziecie z Łodzi z pustymi rękami! Na uczestników See Bloggers czekają pakiety powitalne z różnymi upominkami, a ponadto ciekawe produkty można otrzymać na stanowiskach poszczególnych marek. W tym roku wielki entuzjazm wśród uczestników zrobiło koło fortuny, skrywające prezenty od różnych partnerów wydarzenia.




ALE SEE BLOGGERS TO PRZEDE WSZYSTKIM LUDZIE! 


Zdecydowanie to ludzie tworzą wyjątkowy klimat tego festiwalu. Mam tu na myśli nie tylko prelegentów i wystawców, ale również właśnie uczestników. 

Jeśli obawiacie się, że przyjedziecie sami i nie będzie mieli do kogo się odezwać, to spokojnie - na See Bloggers można poznać masę osób. Cieszę się z tych wszystkich spotkań i rozmów, jakie odbyłam ❤️ Pozdrawiam każdego, z kim udało mi się zamienić słowa! To jest niesamowite na tym evencie, że ludzie tak swobodnie do siebie podchodzą, spontanicznie zaczynają rozmowy, są uśmiechnięci i otwarci 😊




Mateusz robi świetną robotę jako "Ta jedna ciotka" - jeśli nie znacie, koniecznie zajrzyjcie na jego profil na Instagramie TUTAJ. W celny sposób parodiuje różne zachowania i maniery, a przy tym nie brakuje mu fantastycznego poczucia humoru, które przemyca w swoich filmikach, jak i na żywo. Super, że udało się na siebie wpaść i porozmawiać. No i nogi ciotki zrobiły prawdziwą furorę 😀


Integracji sprzyja wieczorna impreza i koncert gwiazdy. To była wyborna zabawa, pełna tańców i dobrego humoru. 





Świetnym pomysłem było też zorganizowanie w niedzielę, przed pierwszymi aktywnościami, śniadania dla uczestników. Nie dość, że można było zaspokoić apetyt, to była to kolejna okazja do rozmów i śmiechu. 



See Bloggers to festiwal aktywności i pasji ❤️
Jestem ogromnie wdzięczna, że mogłam wziąć w nim udział. Dało mi wiele dobrego w różnych aspektach - wiedzy, motywacji, spotkań z ciekawymi ludźmi, ale też poczucia pewności siebie oraz takiej zwykłej, ludzkiej, pozytywnej energii. Bo ona na See Bloggers przenika między uczestnikami przez cały czas ❤️

Czy zatem moim zdaniem warto wziąć udział w See Bloggers? 
Chyba nie ma wątpliwości, że zdecydowanie TAK!


Komentarze

  1. Świetna relacja :) Bardzo ciekawe atrakcje, może za rok mi się uda pojechać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczne wydarzenie. Szkoda, że nie wzięłam w nim udziału :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Po zdjęciach i opisie widzę, że nie był to zmarnowany czas i warto było się tam wybrać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Widać, że wielka radość ze spotkań, w końcu, fantastycznie inspirują, można poznać wiele ciekawych osób, a o to w tym chodzi. Izabela Bookendorfina

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna relacja! Dużo atrakcji było jak widzę 😍😍😍

    OdpowiedzUsuń
  6. Z pewnością jest to bardzo ciekawy sposób spędzenia wolnego czasu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Byłam dwa razy na See Bloggers - cudowne wydarzenie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie, że chociaż mogę zobaczyć relacje co się tam działo i jak było :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Naprawdę sporo się działo. Piękne zdjęcia i naprawdę warto doceniać takie działalności. Patrycja

    OdpowiedzUsuń
  10. Taki event zapada w pamięci, ja nie miałam okazji w nim brać udziału.

    OdpowiedzUsuń
  11. Dużo atrakcji, na pewno warto tam się wybrać. W tym roku termin pokrywał się z planowanym dużo wcześniej wyjazdem, może uda się za rok

    OdpowiedzUsuń
  12. Też lubię różne aktywności z markami- sponsorami takich wydarzeń. Po prostu MAMA

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciotke kojarzę, widziałam filmiki z nią. Kurcze fajnie na tym See Bloggers

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Witam Cię na moim blogu! Będzie mi niezmiernie miło, jeśli zostawisz ślad po sobie w postaci komentarza.

instagram @pisanezusmiechem