DRUGIE URODZINY BLOGA PISANE Z UŚMIECHEM!

Dwa tygodnie po moich urodzinach świętuję inną rocznicę - powstania mojego bloga! Dokładnie 5 kwietnia mijają dwa lata od publikacji pierwszego wpisu na Pisane z uśmiechem. Zaczynałam pełna pasji, ale i obaw, czy dam radę, czy naprawdę będzie mi się to podobać, czy będę miała pomysły i czy w ogóle ktoś zechce to czytać?  Dzisiaj mogę już spokojnie powiedzieć, że wejście w blogosferę od strony twórcy było świetną decyzją! A blogowanie to coś, co sprawia mi wiele frajdy. Zapraszam na świętowanie!



Kiedy dwa lata temu wertowałam internet i uczyłam się zakładania swojej strony, nie planowałam aż tak naprzód, jak to wszystko się potoczy i jak będzie wyglądać. Chciałam mieć swoją przestrzeń do pisania ❤️ Stworzyłam ją z porywu serca i ogromnie się cieszę, że się w niej zadomowiliście! ❤️ A to, w jakim kierunku moje blogowanie poszło, jest dziś dla mnie powodem do radości i dumy.

PRZECZYTAJ TEŻ: Pierwsze urodziny bloga PISANE Z UŚMIECHEM

Udaje mi się utrzymać regularność publikowania, nie brakuje mi pomysłów, ani razu nie poczułam wypalenia czy chęci, by rzucić tę robotę. Wręcz przeciwnie - wciąż czuję ekscytację, siadając do kolejnych wpisów. Dodatkowo aktywnie prowadzę fanpage bloga na Instagramie i Facebooku, dzięki czemu mogę docierać do większej ilości osób i poznałam wiele sympatycznych ludzi oraz ciekawych profili.  Dużo się przez ten czas nauczyłam, oswoiłam z pewnymi rzeczami, nabrałam ochoty na inne. Blogowanie jest tak szeroką dziedziną, że nie czuję tu nudy. 

Wkładam w to wszystko sporo pracy, ale... ja to po prostu lubię! A efektem jest sprawnie działający blog z gronem wiernych czytelników, doceniających moje publikacje - za co serdecznie dziękuję! 


Nie prowadzę tej strony dla poklasku, ale wiadomo - szalenie miło, gdy ktoś docenia naszą działalność. Dlatego bardzo ucieszyła mnie wiadomość, że już drugi rok z rzędu mój blog został nominowany w plebiscycie na najlepsze blogi prowadzone na platformie  Blogspot, organizowanym przez dobrą duszyczkę blogspotowej blogosfery, czyli Karolinę z Karografia.pl

I, ku mojej ogromnej radości, ale i zaskoczeniu - Pisane z uśmiechem zostało wybrane najlepszym blogiem w kategorii "lifestyle"!



Jestem niesamowicie wdzięczna Wam, moim czytelnikom, za wszystkie głosy i wsparcie. Pewnie się powtórzę, bo już o tym wiele razy wspominałam, ale taka jest prawda - bez Was nie byłoby tego miejsca! Serdecznie dziękuję za docenienie mojej pracy, za Waszą obecność i aktywne współtworzenie tego miejsca poprzez komentarze czy wiadomości prywatne. Dziękuję! ❤❤️❤️

Jestem też dumna z siebie i nie wstydzę się tego głośno powiedzieć 👍 Wkładam w mojego bloga kawał pasji, uczuć, czasu, staram się rozwijać, dostarczać Wam interesujące treści i spełniać się w tworzeniu kolejnych tekstów i zdjęć. Stawiam na tworzenie od serca, ale też na rozwój i kreatywność, zdobywanie nowych doświadczeń. 

W ten trzeci rok blogowania wchodzę z wielkim zapałem!

 I niech zwiastunem dobrej energii będzie zmiana zdjęcia profilowego - poprzednie towarzyszyło mi dzielnie od samego początku, czas najwyższy na lekkie odświeżenie. Co myślicie o nowej fotce? 🙂




Mam nadzieję, że przede mną wciąż wiele ciekawych wyzwań i wirtualnych spotkań z Wami!

 

Czuję głęboką wdzięczność, że mogę się spełniać, realizować pasję, tworzyć.


Zapraszam w dalszą wspólną podróż po życiu i różnych jego aspektach, 
PISANĄ Z UŚMIECHEM 😉





Komentarze

  1. Bardzo cieszy, kiedy to, co robimy, daje nam sporo satysfakcji, kiedy jesteśmy doceniani, to napędza do dalszego działania. Gratulacje! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję sukcesu i wiem, że to baaardzo miłe - bo sama już drugi rok z rzędu zajęłam II miejsce w kategorii parentingu. Życzę kolejnych owocnych lat!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję drugich urodzin bloga i życzę niesłabnącej pasji.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję! Podziwiam!życzę dalszych pomysłów, mądrych i zmuszających do myślenia wpisów na różne tematy!No a zdjęcia ok.

    OdpowiedzUsuń
  5. Drugie?! Miałam jakieś dziwne wrażenie, że Pisane z Uśmiechem działa dłużej :D Wszystkiego dobrego <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O proszę! Mi też się czasem wydaje, że to już dłużej 🙂 chyba miałam to miejsce w głowie jeszcze zanim powstało 🙂

      Usuń
  6. Gratulacje :) Wiem, jaka to radość bo mój blog też zajął I miejsce w kategorii "Dom i Ogród". Nowe zdjęcie profilowe bardzo energetyczne i ogromnie mi się podoba, wiem także czym jest radość pisania, mam podobnie. Cieszę się razem z Tobą z Twojego blogowego sukcesu i pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! I również gratuluję 🙂 radość pisania to cudowna sprawa

      Usuń
  7. Gratuluję i życzę kolejnych lat w blogosferze. Niech blogowanie zawsze będzie dla Ciebie pasją.

    OdpowiedzUsuń
  8. Paulina Kwiatkowska10 kwietnia 2022 14:48

    Mi już niebawem minie 10 lat, życzę dalszych sukcesów.

    OdpowiedzUsuń
  9. 100 lat, 100 lat :) Ogromne gratulacje z okazji urodzin - nic dziwnego, że tak lubię tu zaglądać, skoro blog jest zodiakalnym Baranem, a mi z nimi po drodze ;) A na serio, bardzo lubię twoje teksty, są ciepłe i pełne optymizmu. Życzę ci żebyś miała jeszcze wiele pomysłów na kolejne posty i żeby nie zabrakło ci zapału. Wszystkiego najlepszego Asiu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O proszę! Baranek pozdrawia 😊 bardzo Ci dziękuję za dobre słowo! Cieszę się, że tu ze mną jesteś i że moje teksty wnoszą coś dobrego w Twoje życie. Uściski!

      Usuń
  10. Super że jesteś dumna, fajnie że to co robisz daje Ci radosć i satysfakcje. Gratuluję kolejnych urodzin, życzę dalszych sukcesów blogowych.

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje, życzę wytrwałości na dalsze lata ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje! Najważniejsze jest , by lubi to co się robi i oczywiście lubić pisanie na blogu :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak, to klucz do czerpania radości z blogowania 😊

      Usuń
  13. Gratuluję! Ja swojego pierwszego bloga założyłam w 2005 roku, to już... 17 lat! A TAMczytam mam od 6, ale nigdy nie świętuję jego kolejnych urodzin.

    OdpowiedzUsuń
  14. Życzę dalszych sukcesów i radości z blogowania.

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję Asiu raz jeszcze. Tak, uwielbiam szczere z uśmiechem pisane teksty. Twoje wpisy są bardzo wartościowe, ciekawe a przede wszystkim budujące. Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowne i zasłużone wyróżnienie. Cieszę się, gratuluję i życzę kolejnych 2, 20 200 lat pisania, ale tylko z uśmiechem :-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Witam Cię na moim blogu! Będzie mi niezmiernie miło, jeśli zostawisz ślad po sobie w postaci komentarza.

instagram @pisanezusmiechem