CHRISTIE Z UŚMIECHEM! WIELKA AKCJA CZYTELNICZA

Czytamy wspólnie twórczość Agathy Christie! ❤️ Komfortowy jesienny wieczór? Ciepła herbata i ciekawa książka! A o tej porze roku wyjątkowo dobrze smakują kryminały mojej ulubionej Królowej Kryminału. I dlatego... chciałabym Was serdecznie zaprosić do udziału w zorganizowanej przeze mnie akcji czytelniczej "Christie z uśmiechem" ❤️😊



Jeżeli jesteście ze mną dłużej, to pewnie wiecie, że twórczość tej Christie jest mi szczególnie bliska, już od wielu lat. Świadczy o tym choćby fakt, że jeden z pierwszych wpisów na tym blogu poświęciłam właśnie tej pisarce. I choć zdjęcia dziś zrobiłabym zupełnie inne, to treść wpisu jest ciągle aktualna, dlatego zapraszam Was TUTAJ.

Staram się zarażać tą pasją innych i pokazywać urok książek Christie. I właśnie z tej pasji zrodził się w mojej głowie pomysł, by przeprowadzić maraton czytelniczy! Zapraszam zatem na "Christie z uśmiechem" 😁 
Ależ jestem podekscytowana! 😍😍😍😁 

Akcja trwa na moim Instagramie @pisanezusmiechem, od 29 września do 15 listopada - czeka nas zatem jesień w iście kryminalnym wydaniu! Powieści Christie są idealne na tę porę roku - czyta się je błyskawicznie, są bardzo komfortowe, więc zarezerwujcie sobie czas w któryś wieczór i spróbujcie przekonać się o tym na własnej, czytelniczej skórze 👌 

A ja zrobię wszystko, by Was do tego zachęcić 😁😍 


Wszystkie zasady akcji znajdziecie w wyróżnionej relacji na moim instagramowyn profilu. Czekają tam na Was również plansze tematyczne - zachęcam do pobierania i udostępniania u siebie na stories 😍
Może uda się Wam wypełnić czytelnicze bingo? 🙂 

Na potrzeby maratonu stworzyłam hashtag #christiezusmiechem - używajcie go w swoich postach, pamiętajcie też o oznaczeniu w postach i w stories kont @pisanezusmiechem i @agathachristiepolska. Zabawa jest przeznaczona dla naszych obserwatorów 🙂 

W trakcie trwania maratonu jestem tu dla Was cały czas, służę pomocą na przykład przy wyborze tytułu lektury. Piszcie śmiało 🙂


Książki Christie znajdziecie w księgarniach stacjonarnych i internetowych, można też nabyć je z drugiej ręki, poza tym zachęcam do odwiedzenia biblioteki oraz do... przejrzenia biblioteczek w Waszych rodzinnych domach 🙂 Jest spora szansa, że Wasze mamy czy ciocie mają na półkach kryminały Królowej. Pamiętajcie, że rodzaj wydania nie ma znaczenia - czytamy wszystko, co nam wpadnie w ręce, wcale nie musi to być kolekcja luksusowa 😉

🎁 Za aktywność i udział w maratonie przewidziałam nagrody 😊 Jedna osoba otrzyma ode mnie bon podarunkowy sieci Empik na kwotę 50 zł, druga osoba - dzięki uprzejmości @agathachristiepolska - otrzyma ufundowany przez Wydawcę zestaw: kryminał "4:50 z Paddington", "Autobiografię" Christie i specjalną torbę na książki pisarki 😍 

Dajcie proszę znać, czy przyłączycie się do akcji! 🤗 Pamiętajcie, że jest ona skierowana zarówno do miłośników Agathy, którzy chcą sobie odświeżyć jej twórczość, jak i do osób, które jeszcze nigdy Christie nie czytały. Teraz będzie idealny czas, by poznać jej niezwykły literacki dorobek ❤️

 

Czeka na Was mnóstwo wrażeń, poznacie absolutną klasykę, która inspiruje kolejne pokolenia pisarzy 😍 


Z wielką radością promuję książki Christie i mam nadzieję, że ta radość udzieli się i Wam. 

#christiezusmiechem 😁




Komentarze

  1. Twórczość autorki przeczytałam w pełni, wielokrotnie, uwielbiam i chętnie do niej wracam, mimo że wiem już dokładnie, co i jak się w niej dzieje. Izabela Bookendorfina

    OdpowiedzUsuń
  2. A którą książkę polecasz na początek tej przygody? Od której warto rozpocząć maraton by zakochać się w jej twórczości? Po prostu MAMA

    OdpowiedzUsuń
  3. Autorka to klasyka mistrzyni w swoim temacie! Świetna akcja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zastanawiające, jak niesamowicie uniwersalna jest jej twórczość, pomimo upływu lat wciąż wciąga i bawi. Izabela Bookendorfina

      Usuń
  4. Autorka dość znana i ma wielu fanów swojego pióra.

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie wrócę do jej książek, dziękuję, że o nich przypomniałaś :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooo to coś dla mnie, nigdy nie czytałam tej autorki. Polecisz od jakiego tytułu zacząć?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie! Moim zdaniem na początek dobre będzie "I nie było już nikogo", czyli jedna z najlepiej sprzedających się książek wszech czasów. Inny pomysł to zacząć od czegoś z kultowym detektywem Herkulesem Poirot - i tutaj polecam na początek albo jego debiut i jednocześnie debiut Christie, czyli "Tajemnicza historia w Styles", albo którąś z najgłośniejszych spraw Poirota, na przykład "Morderstwo w Orient Expressie" czy "Zabójstwo Rogera Ackroyda" ❤️

      Usuń
    2. Dobrym pomysłem jest poznawanie książek autorki w zgodzie z datami powstawania dzieł, można wówczas prześledzić dodatkowe aspekty twórczości. Izabela Bookendorfina

      Usuń
  7. Książki tej autorki są fantastyczne i zawsze mi się je dobrze czyta

    OdpowiedzUsuń
  8. Czytałam już niemalże wszystkie książki tej autorki wydane w Polsce.

    OdpowiedzUsuń
  9. Od której warto rozpocząć, Myśle, że ciekawe książki

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna akcja! Gratuluję pomysłu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Akcja faktycznie godna uwagi. Powodzenia w realizacji.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Witam Cię na moim blogu! Będzie mi niezmiernie miło, jeśli zostawisz ślad po sobie w postaci komentarza.

instagram @pisanezusmiechem