WIOSNA Z UŚMIECHEM

😁Przywitajmy wiosnę z uśmiechem!😁

Na moim instagramowym profilu @pisanezusmiechem (kliknij TUTAJ) przygotowałam akcję na pozytywne wejście w nową porę roku! Jeśli tylko macie ochotę, to zapraszam, żeby zajrzeć i wziąć udział 🌷 22 marca mam urodziny, 5 kwietnia przypada rocznica powstania mojego bloga - jest to więc dla mnie wyjątkowy czas 🥰 Niech będzie jeszcze bardziej wyjątkowy dzięki wspólnej zabawie! #wiosnazusmiechem 



"Wiosna z uśmiechem" nazwą nawiązuje oczywiście do nazwy mojego bloga, jak i do celu akcji - chciałabym, żeby najbliższe dni pozwoliły z uśmiechem wejść w nowy kwartał i napełniły nas wiosenną energią 🌞 

😍 Czeka nas dobra zabawa, docenienie codzienności, zaopiekowanie się sobą i zrobienie czegoś dla siebie, a także dużo sympatycznych wrażeń i możliwość poznania nowych osób 😊 

A co dokładnie będzie się działo? 

1️⃣ Po pierwsze, wrzucamy ZDJĘCIA, ROLKI i RELACJE kojarzące się tematycznie z wiosną i z uśmiechem. Może to być np. recenzja książki z kolorową okładką albo w otoczeniu kwiatów, same kwiaty, wiosenna kawa, wiosenne dekoracje, widok ze spaceru, uśmiechnięte selfie itd. - możliwości jest wiele, liczę na Waszą kreatywność 😍 
 
2️⃣ Po drugie, będę co kilka dni publikować na instastories ZADANIA do wykonania - możecie dzielić się swoimi wykonaniami danego zadania w dowolnej formie (stories, post, rolka, komentarz, wiadomość prywatna), albo po prostu zrobić je w ciszy bez publikacji w internecie 🙂 

3️⃣ Po trzecie, w wyróżnionych stories znajdziecie planszę BINGO - poszczególne pola zostały tak skonstruowane, żeby współgrać z tematem przewodnim akcji z punktu pierwszego oraz z niektórymi zadaniami z punktu drugiego 🙂 Jestem bardzo ciekawa, czy uda się Wam skreślić przynajmniej jedną trójkę pól 😍



To jak, może ktoś z Was skusi się i dołączy? ❤ Czekam na Was na instagramie @@pisanezusmiechem - ale spokojnie, o samym blogu też nie zapomnę, więc mam nadzieję, że widzimy się w kolejnych postach! ❤

Komentarze

  1. Witaj wiosennie! Za chwilę Twoje urodziny więc już chciałabym Ci życzyć wszystkiego najlepszego.
    Super pomysł z Twoją wiosną z uśmiechem, możesz rozprzestrzeniać radość i budować znajomości wspólnie z innymi Instagramowiczami. Chętnie Cię odwiedzę, może uda mi się zagrać z Tobą, choćby bez publikacji.

    Pozdrawiam Asiu!

    OdpowiedzUsuń
  2. To mamy urodziny w jednym miesiącu, dla ciebie też wszystkiego dobrego na nadchodzący wyjatkowy dzień...

    OdpowiedzUsuń
  3. Zwykle okolice urodzin dają impuls do podjęcia się pracy twórczej, nadrobienia zaległości, realizacji marzeń, fantastycznie, kiedy trwa się w tym przez cały rok. Izabela Bookendorfina

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślę, że zabawy i zadania bardzo przypadną mi do gustu. Postaram się śledzić.

    OdpowiedzUsuń
  5. Całkiem fajna akcja, super jest możliwośc poznania nowych ciekawych osób

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego najlepszego! Fajna akcja.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna akcja 😊 może nie internetowo, ale postaram się wziąć udział. Wiosenna premiera "Tajemnicy domu Uklejów" jest jak znalazł do tego wyzwania (ps. Już przeczytałam, jest super ☺️)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Witam Cię na moim blogu! Będzie mi niezmiernie miło, jeśli zostawisz ślad po sobie w postaci komentarza.

instagram @pisanezusmiechem