WITAJ, MARCU!

 🌷Witaj, mój marcu!🌷 
Udało się! Przetrwałam styczeń i luty, przetrwałam krótkie dni i długie noce, przetrwałam zimę - zostało jej już coraz mniej. Mamy marzec! 



A marzec pachnie dla mnie wiosną, marzec cieszy mnie coraz większą ilością słońca, marzec przynosi mi zawsze dobrą energię do działania


Mój marzec to powiew optymizmu i bardzo chcę go poczuć również i w tym roku. Chcę działać; realizować plany, które urodziły się w mojej głowie i tylko czekają, by ruszyć w świat; chcę spełniać się, tworzyć, jeszcze więcej pisać. 

Moje Pisane z uśmiechem powoli zbliża się do swoich czwartych urodzin, a ja wciąż czuję wielką frajdę i ekscytację z tworzenia tego miejsca w sieci. Marzec to przestrzeń i czas na kolejne teksty, które już mi się tworzą w myślach - mam nadzieję, że znajdą wyraz w słowach  wyszukanych na klawiaturze. 


Marzec to także szykowanie się do premiery "Osobliwości" - pierwszego tomu cyklu "Przedpamięć", napisanego przez bliską mi osobę, tegoroczną debiutantkę. Śledzę ten projekt już od dawna i bardzo się cieszę, że tej wiosny ujrzy światło dzienne. To już się dzieje, a szczegółami dzielę się na moim Instagramie, na który serdecznie Was zapraszam: chodźcie TUTAJ. Przede mną intensywne działania promocyjne - niech książka rozgości się na czytelniczych półkach. 

Ale chcę też w tym szaleństwie pamiętać o sobie. Bo w ostatnich dniach ilość obowiązków, zadań i stresów dała mi się we znaki. Organizm zaprotestował i myślę, że nie warto tego lekceważyć. Chciałabym więc w tym marcu znaleźć balans. Postawić nie tylko na szybkie tempo i kolejne zadania, ale też na zdrowy odpoczynek. 

Niech to będzie dobry miesiąc, wypełniony tym, co lubię, i kontaktem z tymi, których lubię. Nie tylko online, ale i na żywo, bo takie spotkania są bezcenne. 


I chciałabym spełnić pewne swoje marzenie, tak pod te moje urodziny, które również w marcu wypadają. Może się uda? Spróbuję ❤️



Komentarze

  1. I tego Ci zycze, dobrego miesiąca dla Nas😀pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Też lubię marzec i tę przedwiosenną dobrą energię. Oby było jej jak najwięcej i dobrych ciepłych dni.

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę Ci spełnienia swoich marzeń i wielu, kolejnych ciekawych tekstów na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. dobrego miesiąca dla Nas oby był ciepły i nie śnieżny

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe, że każdy miesiąc stwarza nam mnóstwo możliwości do satysfakcji z życia, wystarczy uchylić dniom drzwi do życiowych przygód, a wypełnią się czymś szczególnym. Izabela Bookendorfina

    OdpowiedzUsuń
  6. Udanego marca ....i kolejnych miesięcy. Dużo słońca dosłownie i w przenośni.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Witam Cię na moim blogu! Będzie mi niezmiernie miło, jeśli zostawisz ślad po sobie w postaci komentarza.

instagram @pisanezusmiechem