❤️JAK JA LUBIĘ TU BYĆ!❤️

Tu, czyli na See Bloggers - Festiwalu Twórców Internetowych  ❤️ Miniony weekend upłynął mi BARDZO intensywnie właśnie na tym wyjątkowym wydarzeniu. Emocje jeszcze nie opadły, mam wręcz wrażenie, że w moim krwioobiegu płynie teraz strumieniami dobra energia, jaką poczułam na festiwalu. 



To nie była moja pierwsza edycja (o poprzedniej przeczytacie na przykład TUTAJ), więc ktoś mógłby zadać pytanie, czy w takim razie nie poczułam znużenia albo wyczerpania materiału? 

Odpowiedź jest jedna: absolutnie nie! 

Powiem więcej - ilość pozytywnych wrażeń, jakich doświadczyłam przy tej edycji, przerósł moje oczekiwania i zaskoczył mnie samą! Nie spodziewałam się na pewno, że na koniec eventu będę autentycznie wzruszona całym tym dobrem, które zadziało się w Łodzi, w przestrzeniach EC1, pomiędzy ludźmi.

Bo ludzie są siłą tej imprezy: organizatorzy, uczestnicy, prelegenci, przedstawiciele marek. Dzięki ludziom See Bloggers to taka wartościowa przestrzeń! A sama impreza pozwala tym wszystkim ludziom przełamać barierę ekranu i spotkać się razem w atmosferze motywacji, twórczego działania i czystej radości. 

Cieszę się, że mogłam w tym uczestniczyć, czerpać garściami pozytywne doświadczenia, inspiracje, wiedzę, energię do dalszego rozwijania swojej pasji do pisania; że mogłam poznać nowe osoby oraz ponownie zobaczyć na żywo znajome twarze. 

I cieszę się, że mogłam dołożyć swoją cegiełkę uśmiechu i entuzjazmu do tego wydarzenia - myślę, że każdy jeden taki uśmiech pięknie buduje wspaniałą całość!





W kolejnych wpisach opowiem Wam jeszcze więcej o tym, co się działo w Łodzi, więc bądźcie czujni 🤗
 

Komentarze

  1. Jeszcze nie miałam okazji tam być, chociaż od lat jestem zapraszana ;) Może kiedyś się wybiorę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam na szczegółowe relacje i jeszcze więcej zdjęć :) Bardzo lubię Twoje fotoreportaże z wielkiego świata :D

    OdpowiedzUsuń
  3. No to czekam na kolejne wpisy - na pewno będą super zdjęcia i opis.

    OdpowiedzUsuń
  4. Słyszałam wielokrotnie o tym wydarzeniu. Wielokrotnie też czytałam relacje, ale nigdy nie byłam. Jakoś mnie nie ciągnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale super że tam byłaś, ja bardzo chciałam ale nei dałam rady, może w przyszłym roku sie uda.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. oo nie miałam pojęcia o tej inicjatywie. I to tak blisko mnie :) następnym razem muszę się bardziej doinformować

    OdpowiedzUsuń
  7. oo nie wiedziałam o takiej inicjatywie. I to tak blisko mnie. Za rok musze się doinformować

    OdpowiedzUsuń
  8. oj wiem ze take wydarzenie to ogrom emocji które długo trzymają.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja się od lat na to wybieram i wybrać się nie mogę ... z drugiej strony nie przepadam za takimi "przegadanymi" imprezami - musiałabym faktycznie kiedyś pojechać żeby ocenić czy to dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  10. Chciałabym być chociaż raz na takim evencie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bez wątpienia See Bloggers to genialna okazja do nawiązania znajomości.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Witam Cię na moim blogu! Będzie mi niezmiernie miło, jeśli zostawisz ślad po sobie w postaci komentarza.

instagram @pisanezusmiechem