MÓJ 2021 ROK - BLOG I SOCIAL MEDIA

Chciałam ten wpis zacząć na sto różnych sposobów, ale nie ma bata - na usta ciśnie się jedno: jak to możliwe, że mamy już 2022 rok? Dopiero co pisałam podsumowanie roku 2020 i z nadzieją patrzyłam w przyszłość, a tu już minęło kolejne dwanaście miesięcy. Ale nie chce być inaczej! Dlatego w tym wpisie przychodzę do Was z luźnym omówieniem mojej działalności w sieci w 2021 roku. To co - lecimy z tematem!


BLOG PISANE Z UŚMIECHEM

Ten rok dla mnie w blogosferze był bardzo udany! Na początku kwietnia blog Pisane z uśmiechem obchodził swoje pierwsze urodziny, a to oznacza, że jestem tu z Wami już niemal dwa lata. W 2021 roku spełniłam wszystkie swoje założenia i plany, czyli regularne publikowanie i rozwijanie tego miejsca. 

Światło dzienne ujrzało aż 56 wpisów!

Ogromnie się cieszę, ze nie miałam żadnej przerwy, utrzymałam w miarę jednolitą częstotliwość pisania.

Oto pięć wpisów opublikowanych w 2021 roku, które czytaliście najchętniej:

WIEM, ŻE NIE CHCĘ SIĘ JUŻ DŁUŻEJ BAĆ - bardzo dla mnie ważny, osobisty post. Kilka refleksji o życiu, w luźnym nawiązaniu do tegorocznego hitu Męskiego Grania 

PEWNOŚĆ SIEBIE - solidna dawka motywacji i dobrego nastawienia

HAPPY BIRTHDAY TO ME! 31 - list od Asi do Asi z okazji 31 urodzin 

JESTEM WYSTARCZAJĄCA - moje przemyślenia w kontekście burzy wywołanej "modą na brzydotę"

WIELKI FINAŁ OPOWIEŚCI O ŻYCIU (A NIE EGZYSTENCJI) AGENTA 007 - RECENZJA "NIE CZAS UMIERAĆ" - recenzja filmu, który zrobił na mnie wielkie wrażenie - tak wielkie, że aż poszłam na niego drugi raz do kina 

Jeśli któryś z tych wpisów Wam umknął, to macie teraz okazję nadrobić! 😉

Przybyło mi też nowych Czytelników, a starzy ze mną pozostali, za co jestem niezmiernie wdzięczna! 

Nie byłoby tego miejsca, gdyby nie moi odbiorcy. Świadomość, że mam dla kogo pisać, jest naprawdę bezcenna. A gdy jeszcze dostaję od Was pozytywny feedback i informacje, że moje teksty w jakiś sposób Wam pomagają, to już w ogóle jestem szczęśliwa! Bardzo sobie cenię wszystkie dyskusje w komentarzach i za każdy jeden z serca dziękuję. Zachęcam też tych, którzy sądzą, ze bez konta google nie można komentować, by jednak to robili - zawsze możecie zostawić komentarz jako "anonimowy", nie musicie się nigdzie logować 😊 Myślę, że gromadzę tutaj fajną, sympatyczną społeczność, więc nie ma się co wstydzić i jeśli tylko macie ochotę, to zapraszam - zostawiajcie po sobie ślad, będzie mi miło! 

W tym miejscu chciałabym Was też poinformować, że drugi rok z rzędu istnieje możliwość zagłosowania na Pisane z uśmiechem w konkursie na Blog Roku, organizowanym przez Karolinę z Karografia.pl.
Dzięki Waszym głosom mój blog zajął drugie miejsce w plebiscycie za rok 2020 w kategorii "lifestyle". Z uwagi na to, że w 2021 roku bardzo rozwinęłam to miejce, pozwolę sobie zachęcić Was do udziału z zabawie i zagłosowania na Pisane z uśmiechem w plebiscycie dotyczącym właśnie tego roku. 

Jeśli lubicie publikowane przeze mnie treści i odnajdujecie w nich coś dla siebie, jeśli lubicie zaglądać na Pisane z uśmiechem, to zapraszam na bloga Karoliny i post konkursowy - Wybieramy Blog Roku 2021. Mój blog Pisane z uśmiechem można zgłaszać w kategorii "lifestyle". 
Serdecznie dziękuję! 



INSTAGRAM PISANE Z UŚMIECHEM

W mijającym roku mocno rozwinęłam swoje konto na Instagramie, które jest przedłużeniem mojej działalności w sieci. Jeśli jeszcze nie obserwujecie mojego profilu, zapraszam do nadrobienia: https://www.instagram.com/pisanezusmiechem/

Cenię Instagram za możliwość łatwego i szybkiego kontaktu z Wami, za dużo inspiracji (życiowych, czytelniczych, kulinarnych) i okazję do poznawania ciekawych ludzi. A poznałam ich w tym roku naprawdę dużo!

Moja instagramowa siatka zdjęć nie jest robiona od linijki; stawiam na spontaniczność i autentyczność. Niemniej jesienią i zimą bardzo spodobało mi się wykorzystywanie do zdjęć gadżetów związanych z daną porą roku. A właśnie, skoro już o zdjęciach mowa...

FOTOGRAFIA

Mam wrażenie, że w minionym roku zrobiłam spory progres, jeśli chodzi o fotografię! O ile bowiem z pisaniem nigdy nie miałam problemu i to właśnie dla pisania założyłam tego bloga, o tyle zdjęcia traktowałam trochę po macoszemu, bo nie miałam ani doświadczenia, ani wiedzy, ani możliwości. Z drugiej strony wiecie, nie od razu Kraków zbudowano, a trening czyni mistrza!

Jestem samoukiem, nie mam odpowiedniego sprzętu, więc to wszystko takie w dalszym ciągu amatorskie, ale staram się rozwijać. W ostatnim czasie szczególnie mocno upodobałam sobie zdjęcia flatlay i pozytywny feedback z Waszej strony to znak, że nie jest źle 😉 Ciesze się, że przypadają Wam do gustu moje kompozycje! 

Zobaczcie zdjęcie w takim stylu, które zrobiło furorę na Instagramie. Na pewno chciałabym dalej trenować w tym kierunku, bo tworzenie takich fotek daje dużo frajdy!


WSPÓŁPRACE RECENZENCKIE Z WYDAWNICTWAMI I AUTORAMI

W 2021 roku zaczęłam też współpracować z wydawnictwami i autorami w zakresie recenzowania książek. Czytać i pisać uwielbiam, więc to dla mnie połączenie idealne! Przyznam szczerze, że jeszcze rok temu nie wiedziałam, że blogi i instagramy książkowe tak prężnie się rozwijają i można nawiązywać tego typu współprace, także jest to dla mnie ciekawe doświadczenie. Do współpracy wybieram książki z gatunków, jakie mnie interesują: powieści obyczajowe, thrillery, kryminały, poradniki, romanse. Zawsze też oznaczam, czy dana recenzja powstała we współpracy, czy też to mój własny egzemplarz. W jednym i drugim przypadku jestem jednak zawsze szczera i fakt otrzymania książki od wydawnictwa nie wpływa absolutnie na moją opinię o danym tytule. 

Na blogu wszystkie recenzje znajdziecie w zakładce KULTURA, jednak część moich recenzji publikuję tylko na Instagramie, tak więc to kolejny powód, by śledzić tam mój profil - oczywiście, jeśli lubicie czytać 😉

Poniżej przykład recenzji, jak w grudniu pojawiła się na moim instagramowym koncie.


Śmiało mogę powiedzieć, że rok 2021 był dla mojego bloga i działalności w sieci bardzo dobrym czasem: czasem rozwoju, kreatywności, zdobywania nowych doświadczeń, trafiania do nowych odbiorców. 


Jestem dumna z każdego tekstu, jaki wyszedł spod moich palców.

  

Bardzo się cieszę, że Pisane z uśmiechem się rozwija!


 Dziękuję Wam za współtworzenie mojej społeczności i mam nadzieję, że widzimy się w nowym, 2022 roku! Nie zamierzam zwalniać tempa - możecie liczyć na kolejne moje teksty.

Komentarze

  1. Bardzo udany rok w wielu sferach. Moje gratulacje. Idę nadrobić kilka wpisów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Również zaliczam 2021 do udanego roku, zarówno od strony pracy zawodowej, jak i róznych pasji, kierunki, jakie sobie wcześniej wytyczyłam, udało się utrzymać. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję takiego udanego roku i życzę by ten też taki był.

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że to był naprawdę piękny rok! Serce mi się raduje, gdy widzę, że blogosfera nadal prężnie działa. Trzymam kciuki za 2022! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! Ja też się cieszę, że blogi wciąż żyją 😊

      Usuń
  5. Szczęśliwego nowego roku!
    Bardzo udany zawodowo rok, trochę zazdroszczę, ale w pozytywny sposób ^^
    Sukcesów!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super że ten rok był dla Ciebie bardzo udany, życzę by kolejny był lepszy od poprzedniego.

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekam na kolejne wpisy na Twoim blogu, mam nadzieję, że niejednokrotnie skomentuję je:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Działasz w blogosferze o rok dłużej niż ja, a zawsze uważałam cię za doświadczoną wyjadaczkę ;) Bardzo lubię zaglądać do Ciebie, to słoneczny zakątek internetu ❤️ oby tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
  9. Paulina Kwiatkowska9 stycznia 2022 18:34

    Mam wrażenie, że kolejne lata mijają niezwykle szybko. Życzę wszystkiego najlepszego w nowym roku.

    OdpowiedzUsuń
  10. Widzę, że był to rzeczywiście dobry rok na tym blogerkim polu. Cieszę się i trzymam kciuki za dalszy rozwój na tym polu.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Witam Cię na moim blogu! Będzie mi niezmiernie miło, jeśli zostawisz ślad po sobie w postaci komentarza.

instagram @pisanezusmiechem