CZWARTE URODZINY BLOGA PISANE Z UŚMIECHEM!

"Już za cztery lata, już za cztery lata... Pisane z uśmiechem będzie mistrzem świata"😁🎉 

Mam nadzieję, że przeczytaliście to w rytmie odpowiedniej melodii 😁🎵 



A teraz żarty na bok! Miewacie czasem myśli w stylu: "bardzo chciałabym coś zrobić, ale nie wiem, czy to ma sens?" 

Ja miałam takie myśli kilka lat temu - chciałam pisać publicznie, a nie tylko w głowie czy do szuflady. Chciałam mieć swoje miejsce w sieci. Jednocześnie jednak mówiłam po cichu: "Czy to ma sens? Kto to w ogóle będzie czytał? Zresztą pewnie nie dasz rady sama założyć bloga". 

Tylko ja wiem, jak wielkie pokłady mocy musiałam z siebie wykrzesać, gdy w bardzo trudnym dla mnie marcu 2020 roku podjęłam decyzję, by na przekór wszystkim smutkom i zwątpieniom w końcu postawić na siebie i spełnić to marzenie. 

5 kwietnia 2020 roku wystartowało Pisane z uśmiechem.  

A dziś świętuję 4 lata tego bloga i mogę powiedzieć śmiało: jeśli bardzo chcesz coś zrobić, to próbuj! Nie daj się własnemu zwątpieniu. Działaj, bo ta droga w działaniu to coś, co buduje, rozwija, sprawia radość, i coś, czego nikt Ci już nie zabierze ❤️💪❤️ 




Po tych czterech latach jestem dla samej siebie mistrzynią świata 😁🎉😉 

Oczywiście piszę to z przymrużeniem oka, ale hej! Warto siebie doceniać ❤️ Zatem doceniam to, co tutaj robię - czuję dumę z mojego zakątka blogosfery, do którego zapraszam Was już od 1460 dni! 😁 Szmat czasu! 

Te wszystkie lata wypełnione są tekstami, które stworzyłam; rozmowami z Wami; poznaniem mnóstwa fantastycznych osób; wzięciem udziału w wielu ciekawych projektach. Absolutnie nie przypuszczałam, że tak to się potoczy - że ta przygoda z blogowaniem dostarczy mi tylu wrażeń i emocji ❤️ 

Przez te lata wykształciły się u mnie dwa wiodące nurty, o których piszę: szeroko pojęty lifestyle z całym pakietem zagadnień dotyczących pozytywnego myślenia i samoakceptacji, oraz recenzowanie książek, co wynika z pasji do czytelnictwa. Cieszę się, że znajduję przestrzeń i odbiorców na obie te tematyki ❤️ Lubię zarażać dobrą energią, lubię pisać o życiu, a przy tym nie wyobrażam sobie tego życia bez literatury, więc to dla mnie połączenie idealne. 


Przez 4 lata działalności opublikowałam wiele wpisów, które mogą wpływać na motywację i na pogodę ducha, albo skłonić do refleksji. Z kolei przez moje recenzenckie ręce przewinęło się wiele książek; część z nich zajmuje szczególne miejsce w sercu jako oficjalne patronaty, a część jest mi bliska z innych względów. Dzięki prowadzeniu bloga mogę na przykład promować twórczość mojej ukochanej Agathy Christie, co kiedyś nawet mi się nie śniło, a dziś bywam z tym kojarzona 😍 Dziękuję wydawnictwom i autorom za wszystkie udane współprace, dzięki którym moja półeczka nigdy nie narzeka na brak nudy i zastój.  

❤️Kocham pisać i czuję się w tym komfortowo, daje mi to wiele radości i możliwości twórczego wyżycia się, a także podzielenia ważnymi dla mnie kwestiami lub po prostu tym, co mi aktualnie w duszy gra. Dlatego Pisane z uśmiechem buduję z prawdziwą przyjemnością ❤️ 

Oczywiście po drodze zaliczyłam duży skok rozwojowy (jak na kilkulatka przystało), jeśli chodzi o temat zdjęć czy grafik. Zaczynałam od tzw. "zdjęć robionych kalkulatorem" 😂 Obecnie fotki i strona wizualna zdecydowanie bardziej zadowalają moje poczucie estetyki. Ale tak jak mówię - sercem moich treści są zawsze słowa ❤️ To z nimi frunę w świat ❤️ 


I bardzo się cieszę, że tyle osób dmucha w te moje skrzydła 😍 To jest dla mnie wielki powód do wdzięczności, wielka motywacja i nieocenione wsparcie 🙏 Każdy komentarz wiele dla mnie znaczy, podobnie jak rozmowy prywatne, wszelkie interakcje, Wasz udział w moich akcjach, np. #christiezusmiechem. Dzięki Waszemu zaangażowaniu mój blog kipi energią, a mi nie brakuje kreatywnych pomysłów i chęci do wcielania ich w życie. Dziękuję, dziękuję, dziękuję! ❤️❤️❤️ 

Do zobaczenia w kolejnych tekstach pisanych z uśmiechem 😊

Komentarze

  1. GRATULACJE!!! Na Twojego bloga zaglądam od początku, pamiętam też jego poprzednią odsłonę :) Tu zawsze było pozytywnie, kolorowo i na luzie. Brawo :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana za całe wsparcie❤️ cudownie mieć taką czytelniczkę!

      Usuń
  2. Gratuluję czterech inspirujących lat i powodzenia w kolejnych :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastycznie realizować się w pasji, cztery lata to niby mało, a jednak jak wiele można w tym czasie osiągnąć, serdeczności na dalszą blogową aktywność. Izabela Bookendorfina

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego dobrego na dalsze lata :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję ! Życzę Ci kolejnych lat tworzenia. Każdy znajdzie coś dla siebie na twoim blogu. Twoja pasja czytania godna pozazdroszczenia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Tobie zawsze udaje się osiagnać cel przez pozytywne nastawienie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje! Życzę kolejnych wielu wspaniałych artykułów i wytrwałości w pisaniu!

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję i życzę powodzenia w dalszym rozwijaniu bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje! Lubię ten zakątek internetu właśnie za ten optymizm :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Witam Cię na moim blogu! Będzie mi niezmiernie miło, jeśli zostawisz ślad po sobie w postaci komentarza.

instagram @pisanezusmiechem