MÓJ 2023 ROK - BLOG I SOCIAL MEDIA

Styczeń rozkręcił się już na dobre, ale dla mnie to jest właśnie dogodny moment na zebranie myśli i podsumowań dotyczących minionego roku. Lubię spojrzeć wstecz i uśmiechnąć się do dobrych wspomnień, docenić przeżyte chwile i zdobyte doświadczenia. W tym wpisie spoglądam z radością na mój 2023 rok w kontekście bloga i social mediów. To były udane miesiące dla Pisane z uśmiechem i cieszę się bardzo z efektów, jakie tu osiągnęłam. 



BLOG

Nie było w 2023 roku miesiąca, w którym na blogu nie pojawiłby się wpis. Publikowałam regularnie, co uważam za dobry wynik, biorąc pod uwagę wszystkie inne aktywności.
 

Wśród postów, które są dla mnie szczególnie ważne, a i Wy chętnie je czytaliście, chciałabym wyróżnić:

  • ZAWSZE JEST PORA NA ŁADNE KWIATKI - czyli kilka słów o poczuciu własnej wartości, samoakceptacji i byciu dla siebie dobrą; do napisania tego tekstu zainspirowała mnie piosenka "Flowers" Miley Cyrus
  • WYBIERAM DLA SIEBIE DOBRZE - kolejna dawka motywacji, pewności siebie i samoświadomości. Mnie ten tekst stawia na nogi w gorszych chwilach 

Jeśli nie znacie któregoś z powyższych wpisów, kliknijcie w link (tytuł postu) i zapraszam do lektury 😊

Ten post czytaliście najczęściej 

Stali czytelnicy bloga zauważyli też pewnie, że jesienią moje Pisane z uśmiechem zyskało nową szatę graficzną 😊 Długo zbierałam się do tej zmiany, bo byłam przywiązana do pierwotnej wersji i miałam do niej sporo sentymentu - ale w końcu stwierdziłam, że czas na małą metamorfozę. Z pomocą przyszła nieoceniona w tych sprawach Karolina z bloga Karografia.pl, która wspiera blogosferę TUTAJ. Ten piękny szablon, który teraz widzicie na mojej stronie, jest właśnie autorstwa Karoliny. Bardzo mi się podoba i uważam, że wprowadził powiew świeżości do mojego miejsca w siebie. Blog wygląda nowocześniej, przejrzyściej, można łatwiej trafiać na różne wpisy. Jestem zadowolona z tej zmiany! A Wam jak się podoba? 

INSTAGRAM

Oprócz bloga bardzo aktywna byłam również na Instagramie - znajdziecie mnie TUTAJ. Zamieszczam tam wpisy związane z blogiem, ale też mnóstwo dodatkowych, mających często formę recenzji książek. W minionym przez moje recenzenckie ręce przeminęło się sporo ciekawych powieści, wykonałam wiele książkowych zdjęć. 

Dzięki instagramowi miałam możliwość nawiązania różnych współprac recenzenckich z autorami i wydawnictwami, w tym dwóch największych, dotyczących objęcia powieści patronatem. Pisałam Wam o tym również na blogu, więc zachęcam do nadrobienia postów dotyczących "Manekinów" i "Wigilijnej zagadki" - TUTAJ i TUTAJ.



A tutaj mały przegląd książkowych zdjęć, jakie w 2023 roku opublikowałam na moim Instagramie @pisanezusmiechem. 


Kolorowy misz-masz

Jesienne kadry z dyniami

Odsłona świąteczno-zimowa


CHRISTIE Z UŚMIECHEM


Jesienią przygotowałam i poprowadziłam na Instagramie akcję czytelniczą dotyczącą powieści mojej ulubionej Agathy Christie: "Christie z uśmiechem", pod hasztagiem #christiezusmiechem. Pisałam o tym więcej TUTAJ i TUTAJ, więc zainteresowanych odsyłam do tych wpisów. Teraz powiem tylko w skrócie, że cała zabawa udała się świetnie, wręcz przerosła moje oczekiwania. Zorganizowałam sporo fajnych aktywności, w których uczestnicy chętnie brali udział (jak np. quiz o twórczości autorki), a przede wszystkim duże grono osób sięgnęło po kryminały Agathy. Po zakończeniu akcji usłyszałam wiele naprawdę wspaniałych i budujących słów, więc bardzo się cieszę, że moja pierwszy tego typu marayon okazał się takim sukcesem. 



A sama końcówka roku przyniosła mi jeszcze jedną niespodziankę związaną z Agathą Christie!

Otóż w listopadzie dostałam wiadomość od @officialagathachristie z zapytaniem, czy nie chciałabym wziąć udziału w ich corocznej akcji czytelniczej #readchristie 😍 

@officialagathachristie to instagramowe konto Agatha Christie Ltd, czyli oficjalnej spółki, jednostki posiadającej licencję do twórczości autorki - taki międzynarodowy "opiekun" praw autorskich do dzieł Agathy, zarządzający jej dorobkiem. 

Było mi więc szalenie miło, że zostałam dostrzeżona przez tę organizację wśród ludzi z całego świata, publikujących na Instagramie treści związane z Królową Kryminału 🥰 Jak wiecie, kryminały Christie są mi bardzo bliskie i chętnie o nich opowiadam i je promuję, co samo w sobie sprawia mi wiele frajdy - ale takie dostrzeżenie i docenienie od międzynarodowego wydawcy to wspaniała sprawa 😍 Jestem dumna z siebie! 

W grudniu otrzymałam przesyłkę z oficjalnymi kartami wyzwania i w ten sposób dołączam do akcji #readchristie2024 😊 W tym roku tematem zabawy jest podział na dekady, w jakich tworzyła autorka. 




WYDARZENIA DLA TWÓRCÓW INTERNETOWYCH


W 2023 roku udało mi się wziąć udział w dwóch wydarzeniach związanych z moimi zainteresowaniami i działalnością w sieci.

Były to pierwsze w moim życiu targi książki - grudniowe Targi Dobrych Książek we Wrocławiu, o których pisałam całkiem niedawno, zajrzyjcie TUTAJ.

Bardzo fajne wydarzenie dla książkoholików! I przy okazji świetna możliwość poznania na żywo innych miłośników książek oraz autorów. Wróciłam z Targów z głową pełną dobrych wspomnień i z książkami podpisanymi przez osoby, których twórczość czytam. 



Drugą imprezą było See Bloggers, czyli największy w Polsce festiwal twórców internetowych. 

Miałam możliwość wziąć w nim udział już drugi raz i znowu wróciłam zachwycona. Bardzo odpowiada mi formuła tego wydarzenia i wszystkie możliwości, jakie oferuje. Poznałam ciekawych ludzi - zarówno innych blogerów, jak i prelegentów, wzięłam udział w inspirujących wykładach i warsztatach, nabrałam kolejnej dawki wiedzy, motywacji i dobrej energii. Festiwal to taki twórczy, inspirujący czas, który pozwala naładować kreatywne akumulatory. 

Moją relację z See Bloggers znajdziecie w tych wpisach:



Z organizatorką See Bloggers, Anią Zając 

Jak sami widzicie, to był dobry rok dla Pisane z uśmiechem! Czuję, że jeszcze bardziej rozwinęłam skrzydła. To był czas wypełniony nowymi wyzwaniami i doświadczeniami oraz radością z tego, co robię. 

Pisanie niezmiennie sprawia mi frajdę, więc bardzo doceniam, że mam przestrzeń do tego, by składać literki po swojemu i dzielić się z Wami przemyśleniami. 


I bardzo, bardzo dziękuję Wam za to, że tu jesteście. Że zaglądacie, czytacie, wspieracie. Jestem Wam wdzięczna za współtworzenie tego miejsca. ❤


Standardowo zachęcam też tych, którzy sądzą, ze bez konta google nie można komentować, by jednak to robili - zawsze możecie zostawić komentarz jako "anonimowy", nie musicie się nigdzie logować😊 A mi będzie miło, że zostawiliście po sobie ślad! 

Do zobaczenia w kolejnych wpisach pisanych z uśmiechem!


Moje best nine 2023, czyli zdjęcia z Instagrama z największą liczbą polubień

Komentarze

  1. Najważniejsze to być z siebie zadowoloną, dla mnie to też był dobry rok, chciałabym by ten który się zaczął też taki był, czego i Tobie życzę

    OdpowiedzUsuń
  2. Sporo się u Ciebie wydarzyło.Bardzo przyjemne wydarzenia i dużo wartościowej treści. Oby ten rok był podobny :-) Gosia B.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię do Ciebie zaglądać, styl pisania na wysokim poziomie, poruszasz ważne tematy i zawsze masz naprawdę coś mądrego do powiedzenia, a przy tym moje oczy cieszą się, kiedy widzą piękne zdjęcia. :) Izabela Bookendorfina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za tak dobre, miłe słowa! Cieszę się, że tak się tu u mnie czujesz, dziękuję za lekturę moich wpisów ❤️

      Usuń
  4. Bardzo lubię do Ciebie zaglądać, styl pisania na wysokim poziomie, poruszasz ważne tematy i zawsze masz naprawdę coś mądrego do powiedzenia, a przy tym moje oczy cieszą się, kiedy widzą piękne zdjęcia. :) Izabela Bookendorfina

    OdpowiedzUsuń
  5. Intensywny rok za Tobą. Możesz być z siebie zadowolona, że tyle rzeczy udało Ci się zrobić w ostatnich 365 dniach.

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę Ci żeby ten rok był równie udany albo i lepszy.
    Powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, sporo tego , piękne podsumowanie ... jakoś nieczęsto jakiekolwiek robię , ot zmiana daty i żyjemy dalej ....

    OdpowiedzUsuń
  8. Przy takiej pozytywnej osobie jak ty zawsze jest dobrze wpaść na twoje sm.

    OdpowiedzUsuń
  9. Najważniejsze to poczucie realizacji w większych i mniejszych pasjach, postawienie na własny rozwój, to w człowieku na zawsze zostaje. Izabela Bookendorfina

    OdpowiedzUsuń
  10. Intensywny rok pełen wyzwań i sukcesów:) Gratulacje! Aneta S.

    OdpowiedzUsuń
  11. Poprzedni rok był dla mnie bardzo udany, ten też taki będzie 😃

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam całkiem udany rok, choć mam cichą nadzieję, że 2024 będzie lepszy. Styczeń mogę za taki uznać. Zobaczymy co dalej. Anne 18.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Witam Cię na moim blogu! Będzie mi niezmiernie miło, jeśli zostawisz ślad po sobie w postaci komentarza.

instagram @pisanezusmiechem